رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر اردبیل: وضعیت رفت و روب شهری تاسف انگیز است و همه مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

یکشنبه, 02 مهر,1396

رئیس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای شهر اردبیل: وضعیت رفت و روب شهری تاسف انگیز است و همه مردم از این وضعیت ناراضی هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل به نقل از خبرگزاری ساوالان خبر ، یعقوب عزیززاده در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به واگذاری امور رفت و روب به بخش خصوصی اظهار کرد: ما به جای اینکه ساعات کار کارگران را افزایش دهیم بهتر است در کل مسئولیت واگذار شده به پیمانکار از نظر کمی و کیفی نظارتمان را افزایش دهیم تا امر رفت و روب با کیفیت انجام شود.

رئیس کمیسیون  فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه مردم از این شرایط و کثافتی که در شهر به چشم می خورد واقعا گله مند و ناراضی هستند بیان کرد: خروجی همه این کارها و حمایت از کارگران و پیمانکار باید خودش را در رفت و روب شهری و آراستگی مکان های مختلف نشان دهد که در این زمینه باید همه با احساس مسئولیت پای کار بیایند.

ایشان ضرورت تعیین یک ساز و کار مشخص برای کمک به مدارس و مساجد را از بابت تهیه و توزیع آسفالت یادآور شد و خاطرنشان کرد: حمایت از مکان های عمومی و فرهنگی و آموزشی و مذهبی وظیفه شورا و شهرداری است و در این زمینه باید به وظیفه خود عمل کنیم.

رئیس کمیسیون  فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر اردبیل در مورد عقب نشینی شهرداری از برخی مواضع قانونی خود به خاطر اعتراض های مردمی گفت: ما نباید به خاطر برخی اعتراض های مقطعی از تصمیم خود عقب نشینی کرده یا عدول کنیم چرا که این برازنده شهرداری نیست که از تصمیم قانونی خود کوتاه بیاید.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 11
430
کلیه بازدیدها 866497
دی ان ان