رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: خواهرخواندگی اردبیل با شهرهای کشورهای دیگر تبادلات فرهنگی و اجتماعی را افزایش می‌دهد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: خواهرخواندگی اردبیل با برخی از شهره

چهارشنبه, 25 فروردین,1395

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: خواهرخواندگی اردبیل با شهرهای کشورهای دیگر تبادلات فرهنگی و اجتماعی را افزایش می‌دهد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: خواهرخواندگی اردبیل با برخی از شهره

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اسفندیار هوشیار در جلسه شورای شهر اردبیل که به صورت علنی و رسمی برگزار شد، اظهار کرد: ما باید از شرایط به وجود آمده در انجام سفرهای خارجی با هدف الگوبرداری از توسعه سایر مناطق استفاده کنیم به طوری که در نیمه اول سال گذشته موضوع سفر شهردار به ولگوگراد مطرح شد و بعد از چندین ماه زمینه انجام این سفر برای شهردار در کنار مسئولان اتاق بازرگانی و استانی فراهم شده که باید از این فرصت بهترین بهره را برد. 
وی گفت: قطعا ماهیت چنین سفرهایی، ماهیت تجربه‌اندوزی و مشاهده پیشرفت‌ها و علل توسعه شهرهای مختلف خواهد بود که قطعا برجستگی‌های فرهنگی و اجتماعی آن نیز بیشتر نمود پیدا می‌کند. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل به مزایای سفر خارج از کشور شهردار اردبیل به همراه هیئت تجاری و بازرگانی اشاره کرد و گفت: در قدم اول تمام هزینه‌های سفر شهردار از سوی اتاق بازرگانی تامین می‌شود که این مزیت اول انجام این سفر است و در وهله بعدی تبادلات خارج از مرزها به نفع شهر اردبیل خواهد بود. 
هوشیار یادآور شد: این سفرها فرصتی مغتنم فراهم می‌آورد تا هم از لحاظ دیداری و هم از لحاظ افزایش تجارب و توانمندی‌ها کار مطلوب در جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت آنها به وجود آید. 
وی عنوان کرد: انجام این سفرها موقعیت فرهنگی و اجتماعی و شرایط مناسب اندوختن تجربیات را به همراه بکارگیری آنها را در اجرای پروژه‌های مختلف به همراه خواهد داشت. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود بیان کرد: باید تعداد این اقدامات به عنوان خواهرخواندگی اردبیل با سایر شهرها تقویت شده و با رفع موانع آن زمینه بهره‌مندی بیشتر از این فرصت استثنایی به وجود آید. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 5
349
کلیه بازدیدها 866354
دی ان ان