رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهراردبیل: خانه امید باید در دسترس سالمندان باشد.

یکشنبه, 21 آبان,1396

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهراردبیل: خانه امید باید در دسترس سالمندان باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهراردبیل در یازدهمین جلسه رسمی شورای شهر بیان کرد: احداث خانه‌های امید از سوی صندوق بازنشستگی کشوری با هدف ایجاد شرایط رفاهی و تفریحی، استفاده و بهره‌برداری از توانمندی های ‏بازنشستگان، برای گذران اوقات فراغت این قشر فرهیخته و افزایش مشارکت آنان در فعالیت‌های فرهنگی،‏اجتماعی به عنوان یکی از رویکردهای شورای شهر نیز هست.

رحیم آقازاده اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت بازنشستگان از وظائف اصلی مدیران می باشد ضمن آنکه وجود محلی جهت اجتماع و تبادل افکار و تجربه این بزرگان غلم و خردبسیار نیازمند می باشد.

وی با اشاره به اینکه هدف از احداث این خانه پر کردن بخشی از اوقات فراغت سالمندان است، ادامه داد: احداث مکان باید در جایی باشد تا دسترسی سالمندان به این خانه راحت تر باشد، لذا پیشنهاد بنده زمین واقع در پارک دانش است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهراردبیل افزود: کمیته‌ای تخصصی با حضور بهزیستی و دیگر دستگاه‌های مرتبط با موضوع تشکیل شود تا نسبت به احداث این خانه تصمیمات با پیوست فرهنگی و اجتماعی اقدامات لازم اتخاذ شود.‌

وی ادامه داد: تامین و تجهیز وسایل ورزشی و برگزاری کلاسهای آموزشی جهت آموزش سالمندان با محوریت نهادهای مرتبط باید در ساخت این خانه مد نظر قرار گیرد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 12
452
کلیه بازدیدها 866558
دی ان ان