رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر اردبیل: طرح جامع ترافیک گره‌های ترافیکی اردبیل را می‌گشاید رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر اردبیل گفت: طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهرداری

پنجشنبه, 09 اردیبهشت,1395

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر اردبیل: طرح جامع ترافیک گره‌های ترافیکی اردبیل را می‌گشاید رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر اردبیل گفت: طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهرداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اصلانیان در جلسه گرامیداشت روز شوراها در اردبیل اظهار کرد: یکی از کمیسیون‌های حساس شورای شهر اردبیل کمیسیون حمل و نقل و ترافیک است که به صورت منظم و مرتب جلسات آن با هدف بازگشایی بسیاری از مسیرها و حل مشکلات ترافیکی مردم و تردد راحت آنها اغلب به شکل پایدار به آنجا می‌رسد. 
وی گفت: در چند سال اخیر سعی شده در این حوزه از تصمیم گیری‌های مقطعی پرهیز شود و اقدام مناسب در روان سازی ترافیک با احتساب شرایط موجود در هسته مرکزی شهر به انجام برسد. 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر اردبیل افزود: کار خوبی که شورای چهارم در اواخر سال گذشته کلید زد آغاز عملیات اجرایی پل قدس بود که در مدت دو سال اجرا می‌تواند، بخش عظیمی از گره ترافیک شهر اردبیل را در کنار تکمیل زنجیره کامل بزرگراه شهداء در تردد سهل هموطنان، مسافران و گردشگران، فراهم آورد. 
اصلانیان ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچون پل روگذر داروپخش، پروژه آزادسازی حرم امام زاده سید صدرالدین، تکمیل کمربندی دوم با عنوان بزرگراه بسیج و همچنین تلاش برای احداث کمربندی سوم اردبیل را از مهمترین اهداف و برنامه‌های شورای چهارم در کمک به حل مشکلات ترافیکی اعلام کرد. 
وی افزود: حرکت‌های خوبی در چند سال اخیر انجام شده که این حرکت‌ها می‌تواند نوید خوبی برای کاستن از بار ترافیکی هسته مرکزی شهر و ایجاد رغبت در استفاده از وسایط حمل و نقل عمومی باشد. 
عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید شهرداری با همکاری سازمان‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی به شکل داخلی و خارجی تلاش کنند تا با بهره‌گیری از امکانات مدرن نظیر مونوریل، مترو، ترن هوایی و ... بتوان به سهولت تردد مردم در سطح شهر کمک کرد. 
اصلانیان گفت: در این ارتباط برخی پیشنهادات به ویژه ایجاد خطوط ویژه برای ایجاد خطوط ویژه اتوبوس‌های شهری پیشنهاد شده که البته باید بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهری و پیشنهادات ارائه شده در این زمینه اقدام موثر و عملی را انجام داد. 
وی با تاکید بر این که فقدان مدیریت واحد شهری در حل نشدن مشکل ترافیک و آلودگی ناشی از آن بسیار تاثیرگذار است، گفت: در حال حاضر دستگاه‌های متعددی برای رفع ترافیک و تسهیل تردد در شهر تلاش می‌کنند. 
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر اردبیل افزود: به دلیل فقدان هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف این امر نه تنها سبب حل مشکلات نشده بلکه به تشکیل بی‌نظمی‌ها کمک کرده که شورای شهر اردبیل تلاش می‌کند بخش عظیمی از این مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کند. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
347
کلیه بازدیدها 866360
دی ان ان