رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل: شورا و شهرداری کوچک‌ترین باجی را به بانک شهر نمی‌دهند رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری حاضر نیست در اجرای پروژه پل قدس توسط شرکت آتی

یکشنبه, 24 مرداد,1395

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل: شورا و شهرداری کوچک‌ترین باجی را به بانک شهر نمی‌دهند رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری حاضر نیست در اجرای پروژه پل قدس توسط شرکت آتی

گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی فروزان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که با طرح موضوع پل قدس و پیگیری برای دریافت تسهیلات 12 میلیارد تومانی انجام شد، اظهار کرد: بنده بارها در کنار سایر اعضای شورای شهر نسبت به نحوه قرارداد بانک شهر احساس و اعلام خطر کردم چرا که کوچکترین پایبندی را از بانک شهر در انجام تعهداتش شاهد نبودیم. 
وی بیان کرد: قرار بود 12 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک شهر در اختیار شرکت آتیه شهر قرار گیرد و در کنار آن بخشی از مایملک شهرداری نیز از بابت طلب پیمانکار واگذار شود که بانک شهر در پرداخت تسهیلات 12 میلیارد تومانی به برخی شرط و شروط روی آورده که اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد. 
عضو شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری حاضر نیست در اجرای پروژه پل قدس توسط شرکت آتیه شهر کوچکترین باجی را به بانک شهر و شرکت وابسته به آن بدهد. 
فروزان تصریح کرد: باید در زمان انعقاد قرارداد به چنین موارد و دبه درآوردن بانک شهر توجه می‌شد که برای تذکر همکاران در زمان انعقاد قرارداد به این موضوعات بی‌توجهی شد. 
وی یادآور شد: شهردار سابق اردبیل به جای آنکه محکم‌کاری کند کار را بسیار سهل گرفته به طوری که بانک شهر در حال حاضر مدعی دریافت وثیقه برای پرداخت تسهیلات در حالی که اصلا چنین شرط و شروطی را در زمان انعقاد قرارداد شاهد نبودیم. 
عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: بانک شهر اگر پیش از این پای ما را بسته بود امروز با این شرایطی که به وجود آورده دست ما را نیز بسته است و بعید به نظر می‌رسد با این شرایط پل قدس به سرانجام برسد. 
فروزان اظهار کرد: ماه‌هاست که مردم شهر اردبیل از ترافیک محدوده میدان قدس معذب هستند و باید هوشیار باشیم تا با فعال شدن امور حقوقی کوچکترین باجی را به شرکت آتیه بانک شهر ندهیم. 
وی گفت: به هیچ‌وجه نباید این پروژه تعطیل شود بلکه باید با تدبیر مناسب سرپرست شهرداری اردبیل روند آن ادامه پیدا کند. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 10
381
کلیه بازدیدها 866422
دی ان ان