رئیس شورای شهر اردبیل: پروژه‌های عمرانی و کار مردم اردبیل در شهرداری به تاخیر نیفتاده است رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ما حتی با برگزاری جلسات فوق‌العاده سعی کردیم تا اجازه ندهیم کار شهرداری و اجرای پرو

ﺳﻪشنبه, 26 مرداد,1395

رئیس شورای شهر اردبیل: پروژه‌های عمرانی و کار مردم اردبیل در شهرداری به تاخیر نیفتاده است رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ما حتی با برگزاری جلسات فوق‌العاده سعی کردیم تا اجازه ندهیم کار شهرداری و اجرای پرو

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت در صد و سی‌امین جلسه رسمی شورای شهر که در اردبیل برگزار شد اظهار کرد: شورای شهر در یک ماه گذشته و به دنبال طرح استیضاح مجبور شده است در جلسات فوق‌العاده و مستمر موضوعات و مسائل را بررسی و پیگیری کند به طوری که در بسیاری از امور جاری شهرداری روند مناسب و تسهیل شایسته انجام شده تا مردم بدون احساس خلا بتوانند از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند. 
وی با بیان اینکه ما سعی کردیم در این مدت به لوایح و طرح‌ها در یک بررسی تخصصی و جامع توجه و تمرکز کرده تا امورات بر زمین نماند، گفت: ما سعی کردیم با تشکیل جلسات فوق‌العاده به مکاتبات و درخواست‌های مردمی پاسخ دهیم تا در روند کارها خلائی به وجود نیاید. رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ما حتی با برگزاری جلسات فوق‌العاده سعی کردیم تا اجازه ندهیم کار شهرداری و اجرای پروژه‌ها به تاخیر و تعلل بیفتد و یا مردم سرگردان بمانند. 
خوشبخت یادآور شد: ما بعد از این اگر نیاز باشد باز هم با برگزاری جلسات فوق‌العاده سعی خواهیم کرد بدون اینکه زمان را از دست بدهیم و یا در کار مردم تاخیر بیفتد مصوباتمان را در حل مشکلات مردم انجام دهیم تا کار عمرانی و خدماتی شهرداری تعطیل نشود. 
وی یکی از تصمیم‌گیری‌های به موقع شورا را در این مدت تصمیم‌گیری در باب واگذاری تیم فوتبال شهرداری به بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: اگر تاخیر و تعللی در این زمینه انجام می‌شد هم ضربه به فوتبال اردبیل وارد می‌شد و هم کار در این زمینه با تعلل و تاخیر به انجام می‌رسید. 
رئیس شورای شهر اردبیل در مورد نامه شهرداری اردبیل در مورد پروژه ایستگاه سرعین و توقف ایجاد شده در مورد این پروژه به دلیل پرداخت نشدن وام بانک شهر و وثیقه‌ گذاشتن برای دریافت این تسهیلات گفت: سرپرست شهرداری اردبیل در نامه خود در این زمینه تعیین تکلیف از شورا را درخواست کرده تا بالاخره معلوم شود با کدام وثیقه شهرداری می‌تواند این تسهیلات 12 میلیارد تومانی را از بانک شهر دریافت کند. خوشبخت تصریح کرد: در این زمینه بعد از بحث و گفت‌و‌گوهای اعضای شورای شهر تصمیم بر این شد تا شهرداری با وثیقه مناسب که شامل ساختمان‌هایی غیر از سند ساختمان مرکزی است با بانک شهر تعامل برقرار کرده و نسبت به دریافت این تسهیلات و فعال شدن پروژه پل قدس اقدام لازم انجام شود. 
وی بیان کرد: اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند تا با اعمال تخفیف 20 درصدی ویژه هفته دولت تا دفاع مقدس برای مطالبات شهرداری موافقت خود را اعلام کنند که قرار است این اعمال تخفیف 20 درصد در دریافتی‌های شهرداری اعمال شود. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
375
کلیه بازدیدها 866413
دی ان ان