رئیس شورای شهر اردبیل: مجاهدت جانبازان جبران شدنی نیست

یکشنبه, 25 فروردین,1398

رئیس شورای شهر اردبیل: مجاهدت جانبازان جبران شدنی نیست

رئیس شورای شهر اردبیل:
مجاهدت جانبازان جبران شدنی نیست
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مجاهدتی که جانبازان در مسیر دفاع از این کشور و انقلاب انجام دادند قابل جبران نیست.
علیرضا پوستی در شصت و دومین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور پنجم و اولین جلسه رسمی شورا در سال جدید با تبریک حلول سال نو اظهار کرد: امیدواریم سال جدید سال پرخیر و برکت برای مردم ایران و به ویژه مردم استان اردبیل باشد و در این سال شکوفایی و پیروزی روزافزون مردم ایران رقم بخورد.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: ولادت باسعادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار، قمر منیر بنی هاشم حضرت عباس(ع) به عنوان روز جانباز و میلاد امام سجاد(ع) را به هموطنان و اهالی اردبیل تبریک گفته و امیدواریم به برکت این ایام فرخنده مردم ما روزهای مسروری را سپری کنند.
رئیس شورای شهر اردبیل با عذرخواهی به دلیل تاخیر برگزاری جلسه رسمی شورای شهر در روز چهارشنبه گفت: به دلیل تقارن جلسه شورا با مراسم گرامیداشت روز ولادت حضرت عباس(ع) و به احترام مردم اعضای شورای شهر به ویژه هیئت رئیسه تصمیم گرفتیم تا جلسه رسمی شورا را با یک روز تاخیر برگزار کنیم.
پوستی افزود: به دلیل اینکه شورا و شهرداری میزبان مراسم جشن ولادت حضرت عباس(ع) بودند و شهر اردبیل نیز از دیرباز به نام شهر عاشقان حضرت ابوالفضل معروف است،ادب حکم میکرد که به عنوان میزبان در خدمت مردم شریف شهرمان حاضر باشیم و این کمترین کاری بود که اعضاء شورای شهر اردبیل در راستای گرامیداشت روز جانباز و مقام خضرت ابولفضل العباس (ع) انجام دادند 
وی بیان کرد: امیدواریم در سال جدید با توانی مضاعف شورا و شهرداری در مسیر خدمت‌رسانی حاضر شده و بتوانند با اجرای طرح‌های متنوع خدماتی، عمرانی و فرهنگی نسبت به جلب رضایت مردم گام‌های اساسی و جدی بردارند.
در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل با اجرایی شدن دو پروژه مشارکتی زیپ لاین با دوچرخه و راه‌اندازی دومین مسیر سلامت در محدوده شورابیل موافقت کرده و قرار شد اعضای شورای شهر از محل اجرای این پروژه‌های مشارکتی بازدیدی داشته باشند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 7
489
کلیه بازدیدها 866833
دی ان ان