رئیس شورای شهر اردبیل: رسیدگی به بیش از 7 هزار نامه در شورای شهر اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نامه‌های وارده به شورا در سال گذشته بیش از 3 هزار و 805 مورد و نامه‌های صادره از شورا نیز 3 هزار و 40

پنجشنبه, 19 فروردین,1395

رئیس شورای شهر اردبیل: رسیدگی به بیش از 7 هزار نامه در شورای شهر اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نامه‌های وارده به شورا در سال گذشته بیش از 3 هزار و 805 مورد و نامه‌های صادره از شورا نیز 3 هزار و 40

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت در اولین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در بیان عملکرد شورای شهر اردبیل در یک سال گذشته اظهار کرد: در سال 94 شورای شهر اردبیل با تشکیل 41 جلسه بیش از 322 مصوبه داشته است در حالی که در سال 93 تعداد جلسات 41 مورد اما مصوبات 339 مورد بوده است. 
رئیس شورای شهر اردبیل گفت: تعداد مصوبات شورای شهر اردبیل در سال 94 نسبت به سال ماقبل آن کاهش پیدا کرده است. 
وی با اشاره به تشکیل جلسات کمیسیون‌های شورای شهر اردبیل در سال 94 اظهار کرد: مجموع جلسات کمیسیون‌ها به نسبت سال 93 افزایش یافته است. 
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در سال گذشته در مجموع 12 کمیسیون شورای شهر اردبیل بیش از 206 مورد بوده در حالی که این تعداد جلسات کمیسیون‌ها در سال 93 حدود 194 مورد بوده است. 
خوشبخت با بیان اینکه در سال گذشته بیشترین جلسات مربوط به کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر اردبیل بوده است، یادآور شد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و کمیسیون فنی و عمرانی و توسعه شهری در رده‌های بعدی فعال‌ترین کمیسیون‌ها در شورای شهر اردبیل قرار گرفتند. 
وی نامه‌های وارده و صادره به دبیرخانه شورا را یادآور شد و گفت: نامه‌های وارده به شورا در سال گذشته بیش از 3 هزار و 805 مورد و نامه‌های صادره از شورا نیز 3 هزار و 401 مورد بوده است به طوری که در مجموع شورای شهر به 7 هزار و 206 نامه رسیدگی کرده است. 
رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: شورای شهر اردبیل در سال گذشته در نامه‌های وارده و صادره نیز در مجموع به نسبت سال 93 با یک افزایش روبه‌رو بوده به طوری که در سال 93 کل نامه‌های وارده و صادره 6 هزار و 549 فقره بوده است. 
خوشبخت با بیان اینکه در سال گذشته شورای شهر اقدامات خوبی را در بررسی سریع نامه‌ها و تصویب بودجه سالانه با تشکیل جلسات مختلف داشته است، بیان کرد: امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم با رویکرد مناسب‌تر اقدامات خوب و اساسی را در پیشبرد اهداف شهر و شهروندان به انجام برسانیم تا رضایتمندی آنها فراهم آید. 
وی با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: همت شورا و شهرداری در سال جدید بر این است تا ابعاد مختلفی از این شعار را با مولفه‌هایی که معظم‌له تدوین کردند در مجموعه شورا و شهرداری تحقق ببخشند. 
رئیس شورای شهر اردبیل در مورد مصوبات یکصد و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل گفت: پیشنهاد شهرداری مبنی بر صدور مجوز مشارکت در پروژه‌های احداثی، مسکونی و تجاری با حجم 3 میلیارد ریال برای بخش و بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده شد و اعضای شورای شهر تصمیم‌گیری در این زمینه را به بحث و بررسی بیشتر ترجیح دادند. 
خوشبخت در مورد صدور مجوز بخشودگی هزینه تغییر کاربری دو قطعه زمین موسسه دارالقرآن کریم اردبیل نیز بیان کرد: اعضای شورای شهر اردبیل تصمیم گرفتند تا در کمک به فعالیت‌های فرهنگی و معنوی در این زمینه بر اساس تعرفه سال 85 اعمال مقررات و قوانین انجام شود. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 13
351
کلیه بازدیدها 866342
دی ان ان