رئیس شورای استان اردبیل: سازمان آرامستان طرحی جامع برای بهسازی آرامستان‌های اردبیل بدهد رئیس شورای استان اردبیل گفت: سازمان آرامستان طرحی جامع برای بهسازی آرامستان‌های اردبیل بدهد.

دوشنبه, 13 مهر,1394

رئیس شورای استان اردبیل: سازمان آرامستان طرحی جامع برای بهسازی آرامستان‌های اردبیل بدهد رئیس شورای استان اردبیل گفت: سازمان آرامستان طرحی جامع برای بهسازی آرامستان‌های اردبیل بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم آقازاده امشب در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: آرامستان‌های ما باید متولی خاص، برنامه‌ریز و دارای مدیریت کارآمدی باشد تا با جلوگیری از کارهای پراکنده و از هم گسسته زمینه بهبود روند کار فراهم آید. 
وی افزود: باید در مدیریت این مجموعه مسئولان با نگاه فنی و کارشناسی راهکارهای منطقی را در نظر بگیرند تا با یک خط و مش و سیاست‌گذاری درست اهداف و برنامه‌ها روی سبک و قاعده اصولی اجرایی و عملیاتی شود. 
رئیس شورای استان اردبیل ادامه داد: زمانی که طرحی تهیه می‌شود بهتر است جوانب امر با نگاه کارشناسی مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم در ساماندهی گلزار شهدا ورود پیدا کرده و زمینه انسجام کارها را فراهم آوریم. 
آقازاده در ادامه سخنان خود به احداث پنج پل عابر پیاده در شهر اردبیل بر اساس بودجه سالانه اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی 10 پل نفر روی عابر پیاده در اولویت شهرداری بود که قرار شد پنج مورد از آنها امسال اجرایی شود که به نظر می‌رسد هیچ یک از این طرح‌ها انجام نشده است. 
عضو شورای شهر اردبیل با انتقاد از وضعیت نامناسب پل عابر پیاده میدان حافظ اردبیل گفت: اصلا این پل از لحاظ نگهداری و فعالیت وضعیت مطلوبی ندارد و باید شهرداری و متولیان امر در این حوزه پاسخگو باشند تا زمینه بهبود شرایط در این حوزه به وجود آید. 
آقازاده در ادامه سخنان خود در خصوص پرداخت بخشی از هزینه همایش امور ایثارگری قوه قضاییه توسط شهرداری عنوان کرد: شهرداری خود با هزار مصیبت منابع مالی تامین می‌کند که در این شرایط لزومی ندارد که برای برگزاری همایش‌های آنچنانی و با هزینه‌های گزاف پولی پرداخت شود. 
رئیس شورای استان اردبیل بیان کرد: چه لزومی دارد که دادگستری استان بیش از 180 میلیون تومان برای برگزاری یک همایش هزینه کند در حالی که ما برای کسب درآمد باید از جیب محرومان و مستضعفان عوارض و هزینه‌های شهرداری را تامین کنیم در حالی که اصلا این موضوع هیچ سازگاری با شعار عدالت محوری دستگاه قضا ندارد. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آقازاده در پایان سخنان خود گفت: در کمال احترام به جامعه ایثارگران بنده اعلام می‌کنم که شهرداری اردبیل برای همایش برگزار شده که حتی اعضای شورا دعوت نشدند الزامی نمی‌بینم تا هزینه‌ای را پرداخت کنند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 14
222
کلیه بازدیدها 866087
دی ان ان