دردیدارصمیمانه اعضای شورای اسلامی شهراردبیل با مدیرکل ومعاونین صدا وسیما ، به تعامل وهمکاری بیشتر بین هم تاکید شد.

چهارشنبه, 26 مهر,1396

دردیدارصمیمانه اعضای شورای اسلامی شهراردبیل با مدیرکل ومعاونین صدا وسیما ، به تعامل وهمکاری بیشتر بین هم تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهراردبیل،دراین دیدارمدیرکل صداوسیمای مرکزاردبیل ضمن عرض خیرمقدم وخوش آمدگویی به اعضای شورای شهروشهردار اردبیل اظهارداشتند:هدف ازاین دیدار تعامل بیشتر بین رسانه استانی و شورای شهر وشهردار اردبیل است وچنانکه میدانید ارتباطات میتواند در مدیریت شهری تاثیر بگذاردوشورا وشهرداری می تواند با هماهنگی،خدمات وعملکردهای خود را از طریق رسانه به مردم اطلاع رسانی کند.

مهندس مددی همچنین افزودند:صداوسیما موثرترین وفراگیرترین وگسترده ترین ابزاررسانه ای است که هرچه قدرازاین ابزاراستفاده کنید عملکرد شما امیدآفرین خواهدبودومردم خواهند فهمید آنهایی را که انتخاب کرده اند خادمین مردم هستند وبرای مردم کارمی کنندولذا ازطریق این ابزارمی توان عملکرد شما ومطالبات مردم را درکنارهم نشان داد تا مردم بدانند مطالبات آنها پی گیری می شود وهیچ کاری برجا نمی ماند.

درادامه این دیدارعلیرضا پوستی رئیس شورای شهر اردبیل اظهار داشتند: شورا عصاره ومنتخب این مردم است و مهمترین مساله در این مورد این است که شورا ارتباط خود را با مردم حفظ کندکه در این زمینه نقش رسانه ها خصوصا صدا وسیما از دیگر رسانه ها خیلی وسیع وگسترده است.

ایشان افزودند: صدا وسیما از نظرمنعکس کردن خبرها امین تراست و احتمال دارد رسانه های دیگر در ارائه خبرها جهت منافع خود دخل وتصرف کنند اما صدا وسیما خبر آن چیزی که واقعیت داردبه گوش مردم می رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل بااشاره به تقویت ارتباط بین مردم و شورا از سوی صداوسیما گفتند:باید تلاش کرد بعضی مسائل به مردم از طریق صدا وسیما تکرار شود تا در مردم به رفتار تبدیل شود ودر این زمینه صدا وسیما دونقش دارد:یکی اینکه یکسری برنامه ها را با هماهنگی شورا وشهرداری تنظیم کند و به مسائل مستقیما اشاره شود ودیگری اینکه درسیاست گذاری صدا وسیما این مساله در نظر گرفته شود که در برنامه های آتی در سریال ها وبرنامه های طنز مطالب و مسائلی که لازم است به گوش مردم برسد به صورت غیر مستقیم در داخل برنامه ها آورده شودواین کار تاثیر بیشتری برمردم خواهد گذاشت.

همچنین خانم زهرا قدیمی نایب رئیس شورای شهراردبیل اظهارداشتند: اعضای شورای شهر وکارکنان صداوسیما دلسوزوخدمت گزار شهرهستندو تعامل وهمکاری یکدیگر تکمیل کننده فعالیت هم هستند.خصوصا فعالیت صداوسیما حساس است و چشم مردم به صدا وسیماست و صدا وسیما می تواند ذهنیت وفکر مردم را عوض کند . 

ایشان افزودند: شهرداری یک تشکیلات وسازمان بزرگ است که حتما ضعف هایی خواهد داشت که باید به جای بزرگ نمایی ،آنها را تقویت کنیم واین در گرو این است که صدا وسیما و شهرداری تعامل و همکاری بهتری باهم داشته باشند.

درادامه این دیدارهمچنین رحیم آقازاده رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل اظهار داشتند:فرهنگ راخود مردم ودست اندکاران به وجود آورده اندو باید در این حوزه قدمهای مثبت برداشت تا فرهنگ صحیح ودرست شناسانده شودتا برخورد صادقانه با ارباب رجوع صورت گیرد.

ایشان افزودند:اطلاع رسانی خدمات شورا باید در قالب قرارداد بین صداوسیما وپارلمان محلی صورت گیرد تا واقعیت به مردم بازگو شود.

همچنین در این دیدار مهندس یعقوب هاشمی دبیردوم شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار داشتند:صداوسیما یک نهاد فرهنکی ، امنیتی وسیاسی است ودر این زمینه صداوسیما باید فرهنگ رسانه ای،صداقت و امانتداری را به خبرنگاران ترزیق کندتا بیشتر به شخص یا منافع شخصی کار نکنند.

ایشان با انتقاد از برنامه سوغات آباد تصریح کردند: برنامه سوغات آباد در زمان انتخاب شهردار کاملا با غرض شخصی به موضوع پردازش می کردواینکه طرف کارمند صداوسیما باشد ومردم او را بشناسند و از طریق بلندگو صداوسیما با غرض شخصی صحبت کند چندان خوشایند نیست واین کار خیانت به بیت المال است.

دبیردوم شورای اسلامی شهر اردبیل در ادامه افزودند: از صداوسیما انتظاردارم اولا با رسانه ها در مورد فرهنگ رسانه ای وصداقت گویی جلسه بگذراند دوما ازافراد صداوسیما که از پایگاه بالایی برخوردارهستند نگذارید درکار شوراها دخالت کنند سوما در مورد اصل یکصدمین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در مورد اختیارات شوراها به مردم شفاف سازی کنند.

همچنین در ادامه این دیدارمهندس علیرضاغریبی رئیس کمیسیون فنی وعمرانی شورای شهر اردبیل اظهار داشتند:رسالت رسانه این است که همیشه نقاط مثبت و منفی را در کنار هم به مردم نشان دهدواین کار خیلی تاثیرگذاراست.

ایشان افزودند:پروزه های عمرانی که اجرامیشود اکثرا نشان داده می شودامادربحث حل مشکلات وایرادات در کوچه ها و خیابانها وآن کارهای که انجام می شود زیاد نشان داده نمی شود وشاید خود مردم در گوشه های از شهر که یک پروژه ای عمرانی انجام شده اطلاعی ندارند باید این کارها به مردم اطلاع رسانی شود تا بدانند مسئولان نیز درحال فعالیت هستند وبه فکر مردم هستند.

دراین دیدارحبیب فتحی سخنگوی شورای اسلامی شهراردبیل نیز اظهار داشتند: دنیای امروزی دنیای ارتباطات است وقدرتمند ترین رسانه ها ، رسانه هایی هستند که تمام جامعه را پوشش دهندوشاید اینترنت وبحث فضای مجازی به همه جا نرسیده باشد اما به واسطه تلویزیون ورادیو می توان هرپیغامی را به تمام نقاط جهان رساندوالبته ناگفته نماندتامردم خبرهای پخش شده در فضای مجازی از طریق رادیو وتلویزیون پخش نشودآن راقبول ندارند.

ایشان همچنین تصریح کردند: ازصدا وسیما درخواست دارم با دریافت کمترین هزینه در ارائه خدمات با شورا همکاری کند تا از طریق این رسانه قدرتمند بین شورا ومردم ارتباط برقرار شود وهمچنین ازاعضای شورای شهر وشهرداری تقاضا دارم ازاین مساله غافل نشوند و با صدا و سیما ارتباط بیشتری داشته باشند

درپایان این دیداراعضای شورای شهر به همراه مدیرکل ومعاونین صدا وسیما،از بخشهای مختلف صدا وسیما بازدید کردند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
442
کلیه بازدیدها 866575
دی ان ان