دبیر دوم شورای اسلامی شهر اردبیل:کارکرد خانه امید برای بازنشستگان مشخص شود.

شنبه, 13 آبان,1396

دبیر دوم شورای اسلامی شهر اردبیل:کارکرد خانه امید برای بازنشستگان مشخص شود.

دریازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهراردبیل دبیردوم شورای شهر، با اشاره به اینکه در جهت حمایت از بازنشستگان باید نسبت به احداث خانه امید و خانه بازنشستگان استان اقدام می شود، گفت: شهرداری وقتی زمین در اختیار آنها می گذارد باید کارکردهای این خانه برای بازنشستگان در ابتدا مشخص شود تا بعدا از این ساختمان برای مقاصد بعدی استفاده نشود.

یعقوب هاشمی افزود: اهمیت با موضوع از آنجاست که بازنشستگان در هدایت جامعه اثر گذارند ضمن آنکه بازنشسته به عنوان بزرگ یک خانواده مسیر خانواده را تعیین می کند.

دبیردوم شورای اسلامی شهراردبیل با اشاره به اینکه زمین پارک دانش در آینده نمی تواند نیازهای سالمندان را تامین کند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر باید از تمرکز دایی طرح ها اجتناب کنند، و در این راستا پیشنهاد بنده این است که پیشنهاد واگذاری زمین دانش برای احداث خانه امید از این طرح جدا و  زمین های دیگری جایگزین شود.

وی با اشاره به کاربری خانه امید گفت: خانه امید بازنشستگان اردبیل باید دارای کتابخانه، درمانگاه، سالن جلسات، مجموعه فرهنگی و هنری باشد تا پاسخگوی نیازهای بازنشستگان باشد.

دبیردوم شورای اسلامی شهراردبیل گفت: اوقات فراغت برای سالمندان موضوعی جدی است که با توجه به امکانات ورزشی و فرهنگی استان، در ساخت خانه امید این امکانات باید مد نظر قرار گیرد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
439
کلیه بازدیدها 866530
دی ان ان