حمایت خوب بنیاد ازکودکان مستمند

جمعه, 03 آبان,1398

حمایت خوب بنیاد ازکودکان مستمند

 یعقوب عزیززاده عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به فعالیت خوب بنیاد حمایت از کودکان مستمند و نیازمند و بیماران سرطانی اردبیل در حمایت از کودکان و نوجوانان گرفتار در دام این بیماری بیان کرد: در کنار تامین هزینه‌های درمانی و دارویی باید این کودکان از نظر عاطفی و روحی نیز به عناوین مختلف تقویت شده و نیازمندی آنها رفع شود.
یعقوب عزیززاده افزود: هر چند کمک‌های مردم به این بنیاد فراگیر است اما باید به سمتی حرکت کنیم تا در آینده چنین مجموعه‌هایی به خودکفایی و خوداتکایی درآمدی برسند تا در بحبوحه مشکلات اقتصادی در تنگنا قرار نگیرند.
رحیم آقازاده دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز با انتقاد شدید از وضعیت بیمارستان‌های اردبیل در پذیرش بیماران به ویژه بیماران خاص و سرطانی بیان کرد: بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی باید با مساعدت خیرین نسبت به ساخت درمانگاه مجهز این بیماران اقدام کرده تا کودکان و خانواده‌ها آنها با مشکلات روبرو نشوند.
در این جلسه شهردار اردبیل نیز گفت: عملکرد انسان‌های نیک‌اندیش و پاک سرشت در چنین مجموعه‌های خیریه قابل تحسین است و وجود چنین مراکزی برای یک شهر خیر و برکت به همراه دارد.
حمید لطف‌اللهیان ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی عده‌ای با نیت خداپسندانه دور هم جمع شدند تا نسبت به تامین دارو و کاهش آلام و درد بیماران سرطانی و کاستن از رنج خانواده‌های آنها اقدام کنند که امیدواریم به حرمت این ایام معنوی همه افراد خیرخواه در عمل موفق باشند.

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 7
430
کلیه بازدیدها 866993
دی ان ان