حضور نائب رئیس شورا  در شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان شهرهای

دوشنبه, 12 آذر,1397

حضور نائب رئیس شورا در شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان شهرهای

حضور نائب رئیس شورا مهندس حبیب فتحی در شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان شهر های کشور در همدان و گزارشی از انتخاب هیات رییسه تا بررسی فرصت ها و چالش های شوراهای کلان شهر های کشور

انتخاب اعضای هیات رییسه توسط اعضای مجمع مشورتی و سخنرانی ریاست مجمع ،ریاست شورای عالی استان ها و نمایندگان مجلس پیرامون فرصت ها و چالش های پیش روی شوراها و تقویت جایگاه نهاد شوراها از جمله برنامه های این اجلاس بود.

شصت و دومین اجلاس این مجمع با برگزاری کمیسیون های تخصصی و 4 گانه آغاز شد. 🔸کمیسیون های اقتصادی و حقوقی ، عمران و شهر سازی ، فرهنگی و شهر هوشمند و کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل به بررسی مباحث تخصصی پرداختند و  در انتها گزارشی توسط روسای محترم کمیسیون ها برای اعضای مجمع قرائت شد.

سخنرانی محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران و ریاست مجمع، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان ها، تعدادی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی ،  صوفی شهردار همدان ، شاهرخی استاندار همدان و جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  نوروزی شهردار اصفهان به نمایندگی از شهرداران کلانشهرها از جمله برنامه های شصت و دومین مجمع مشورتی روسای شوراهای کلان شهر های کشور بود.

تحلیل و بررسی دستور کارها و جمع بندی نقطه نظرات حاضرین، گزارش اعضا کمیسیون در خصوص دستور کار نهایی، تحلیل مباحث و چالش ها و فرصت های پیش رو نیز از دیگر برنامه های شصت و دومین اجلاس مجمع بود.

در این اجلاس گزارش جامعی از جمع بندی عملکرد شوراهای اسلامی به تفکیک کمیسیون‌های چهارگانه و روز فرهنگی کلان شهر ها و مراکز استان ها و نیز ارائه گزارش اقدامات و قرائت بیانیه پایانی توسط دبیر مجمع مشورتی پایان بخش برنامه های این اجلاس بود.

 

 

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
482
کلیه بازدیدها 866763
دی ان ان