به مناسبت هفته نیروی انتظامی اعضای شورای شهر اردبیل با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و به رسم یادبود لوح سپاس به وی اهداء شد.

چهارشنبه, 19 مهر,1396

به مناسبت هفته نیروی انتظامی اعضای شورای شهر اردبیل با فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار و به رسم یادبود لوح سپاس به وی اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل ، دراین دیداردکتر علیرضا پوستی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کردند: امنیت وآرامشی که در شهر برقرار است در سایه تلاش وزحمات کارکنان ناجاست که شبانه روزی در تامین آسایش و امنیت مردم ازهیچ کوششی دریغ نمی کنند.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین افزودند: امنیت وآسایشی که در مجتمع گردشگری شورابیل در حاضرایجاد شده به برکت وجودماموران ناجاست که مردم به راحتی وآزادانه در شورابیل رفت آمد می کنند وبه تفریح وگردش می پردازندواین یک کار ارزشمند و نشانه امنیت بالادر شهراردبیل است.

همچنین در ادامه خانم زهرا قدیمی نایب رئیس شورای شهر اردبیل ضمن تبریک هفته ناجا اظهارکردند:کارکنان ناجا جهت خدمت رسانی به مردم و کشورمان با تخصص ویزه وارد سازمان میشوندو شاید در یک ساعت خاص که ما به حانه می رویم و استراحت می کنیم شاید بالای 90درصد از پرسنل ناجاجهت آسایش مردم وامنیت کشور 24ساعته در حال آماده باش هستندکه واقعا این امنیت شهر و کشورمان رامدیون این عزیزان هستیم .

ایشان همچنین تصریح کردند: شهرداری و نیروی انتظامی لازم وملزومه یکدیگرند وشهرداری در مدیریت شهرمخصوصادر حوزه های فرهنگی ،اجتماعی وحتی سایر حوزه هابه نیروی انتظامی بیشتر نیاز داردوامیدوارم همکاری ناجا با شهرداری در اولویت باشدتابا استفاده از تخصص یکدیگر ،احتیاجات همدیگر را برطرف کنند.

یعقوب عزیززاده رئیس کمیسیبون فرهنگی و اجتماعی شورای شهراردبیل نیز ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشتند: در بحث ترافیک شهر تا کارهای زیربنایی وفرهنگی انجام نشود باید خودمان را مقید به این کار بکنیم که رانندگان هماهنگ باعلائم  تابلوی راهنمایی ورانندگی به فعالیت های روزمره خود مشغول باشند.

ایشان همچنین با پیشنهاد نگهبان محله افزودند: محلات با بکارگیری نگهبان محله با احراز صلاحیت از سوی نیروی انتظامی وبا تامین منابع مالی آنهابادر داشتن اسلحه ،باتون وحتی اسپری در محلات می توان ورود و خروج  افراد مشکوک وحتی خانواده ها را کنترل کرده واز وقوع جرم ، قتل و امثال آنها تا حد زیادی پیشگیری کرد که این کاررا می توان در چارچوب یک قانون تدوین کرده و مصوب نمود تا باری از گردن نیروی انتظامی برداشته شودتا دیگر نیازنباشد نیروی انتظامی برای هرنفر یک مامور به گمارد.

در ادامه حسین افسانه رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل نیز ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشتند:استان اردبیل یک شهر صنعتی نیست وبه همین جهت آمار بیکاری بالاست و همین امر باعث شده به جهت تامین معاش خانواده افراد بادستروشی با وانت ها در سطح سد معبر ایجاد کنند متاسفانه نشان می دهدعوامل اجرائیات شهرداری وعوامل نیروی انتظامی بااین افراد با عطوفت برخورد می کنند لذا لازم است عوامل شهرداری  ونیروی انتظامی با جدیت زیاد بااین معضل برخورد کنندوبا هماهنگی و همکاری یکدیگر در سروسامان دادن دستفروشان نسبت به عبور ومرور ورفت امد مردم جدیت بیشتری از خود نشان دهند.

ایشان همچنین پیشنهاد کردند جهت جلوگیری از درگیری بین عوامل  اجرائیات شهرداری  با سد معبرکننده ها ،اجرائیات شهرداری با عوامل نیروی انتظامی پوشش داده شودتاعوامل اجرائیات شهرداری با جدیت کار خود رادنبال کنند.

همچنین رحیم آقازاده رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر ضمن تبریک هفته ناجا بیان داشتند: نیروی انتظامی حافظ امنیت وآرامش مردم است واین جای تقدیروتشکردارد.

ایشان همچنین اظهار کردند: شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم باید با هماهنگی نیروی انتظامی  مثل گذشته ها از ساخت وساز بی رویه وسد معبر در سطح شهرباید جلوگیری کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اردبیل بااشاره به ملزومه بودن نیروی انتظامی وشهرداری با یکدیگرتصریح کردند:این دو ارگان باید درحل معضلات شهر بایکدیگر تعامل وتبادل نظرداشته باشند و سایر مسئولین شهر که به این جریان ارتباط دارند بایدباتفاهم ، مسئله را ارزیابی وغربال کرده تا یک خروجی نتیجه بخشی در این مورد به دست آید. 

در این دیدار جواد انصاری رئیس کمیسیون حقوقی وایثارگران شورای اسلامی شهر رادبیل با یاد وخاطره شهدای کربلا ، هفته ناجا را به پرسنل وکارکنان نیروی انتظامی تبریک گفتند.

درادامه سردارعبدی فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل نیز ضمن خوش آمدگویی به اعضای شورای شهر اظهارکردند:نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به مردم با تلاش شبانه روزی خود جهت حفظ وامنیت وآسایش مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهدکردو نیروی انتظامی وشهرداری این حوزه را باهماهنگی یکدیگردنبال خواهند کرد.

ایشان تصریح کردند:اردبیل با توجه به اینکه یک شهر امن است وجرائم وآسیب های اجتماعی نسبت به سایر استانها در حد پائین است اما شهرداری ونیروی انتظامی باید در حل معضلات اجتماعی با یدیگر تفاهم وتعامل داشته باشندوبا محدودکردن فضای اعتیاد، بامساعدت و هزینه کردن شهرداری با مصوبه شورای شهر،بایدبا جمع آوری معتادان به ایجاد فضای اشتغال به آنان وجوانان بیکارامیدوارم تا حدودی جلوی جرائم و آسیب های اجتماعی گرفته شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین ازپیشنهاد نگهبان محله استقبال کردند وبیان داشتند:نگهبان محله یک کار اساسی است و اگر مردم در یک محله فقط با باتون یا چماق در شبها بیدار باشند70درصد آن محله امن خواهد بودبا توجه به اینکه این کار در تبریز در حال انجام است و جهت اجرائی شدن در استان اردبیل این مسئله به ارزیابی وکارشناسی بیشتر نیاز دارد.

در پایان دکتر پوستی رئیس شورای شهر اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی وبه پاس تشکر وقدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل ناجا به رسم یادبود به سردارعبدی لوح سپاس اهدا نمودند. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 3
435
کلیه بازدیدها 866566
دی ان ان