بزرگراه شهدا در اردبیل به اسم سردار سلیمانی نامگذاری شد

پنجشنبه, 26 دی,1398

بزرگراه شهدا در اردبیل به اسم سردار سلیمانی نامگذاری شد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل:

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل:
بزرگراه شهدا در اردبیل به اسم سردار سلیمانی نامگذاری شد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر اردبیل طرحی را پیشنهاد کردند تا با مشورت اعضای شورا و سپاه حضرت عباس(ع) بزرگراه شهدای اردبیل به اسم سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شود.
حبیب فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: به دنبال شهادت افتخارآمیز سردار حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی اعضای شورای شهر اردبیل در ارج نهادن به مقام این شهید وارسته طرح دوفوریتی را در نامگذاری یکی از خیابان‌ها، میادین و بزرگراه‌های شهر به اسم این شهید سرافراز مطرح کردند تا در کمیسیون فرهنگی این موضوع بررسی شود.
وی خاطرنشان کرد: مادر کمیسیون فرهنگی این موضوع را به عنوان یکی از مباحث اولویت‌دار مطرح کردیم و پیشنهاد عمده اعضا نامگذاری بزرگراه شهدای اردبیل به نام سردار حاج قاسم سلیمانی بود که البته در کنار سایر پیشنهادات مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل افزود: علاوه بر بزرگراه شهداعده‌ای از اعضا پل قدس، بزرگراه میلاد، خیابان جدیدالاحداث در جوار شورابیل و حتی بزرگراه بسیج برای این نامگذاری مطرح شد و در یک نشست با مسئولان سپاه پیشنهادات را مطرح کردیم تا نسبت به تصمیم‌گیری به موقع اقدام شود.
فتحی ادامه داد: بعد از جمع‌بندی نظر اعضای شورای شهر و سپاه حضرت عباس(ع) قرار شد بزرگراه شهدای اردبیل و همچنین پروژه پل قدس به نام این سردار سرافراز اسلام نامگذاری شود که قطعا بعد از تکمیل این پروژه تابلوی یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این پروژه نصب شود.
وی بیان کرد: در کنار نصب تابلوی مناسب و در شان این سردار والامقام شورا و شهرداری نسبت به تهیه و نصب المان شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام خواهد کرد تا این مسیر مزین به نام شهید جبهه‌های مقاومت شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل افزود: این حرکت شورای شهر کمترین ادای دین به سردار مجاهدی است که تمام عمر خود را صرف دفاع از انقلاب اسلامی، کیان این کشور و ملت کرد تا عزت و آبروی جمهوری اسلامی ایران و ملت رشید این مرز و بوم در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی پایمال نشود.
فتحی به لایحه شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار در پروژه برج شورابیل اشاره کرد و گفت: سهم شهرداری در اجرای این پروژه 25 درصد است و نباید این سهم به 15 درصد تقلیل یابد چرا که در مقابل سرمایه‌گذاری 130 میلیارد تومانی سرمایه‌گذار آورده شهرداری 30 میلیارد تومان می‌باشد.
وی با قدردانی از تلاش شورا و شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌ها در شورابیل با هدف جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه‌های مشارکتی اظهار کرد: امیدواریم اجرای پروژه‌های متعدد گردشگری در شورابیل به تحول‌آفرینی بیشتر در این منطقه کمک کند.
عضو شورای شهر اردبیل در مورد پیشنهاد احداث سرویس‌های بهداشتی سیار در اردبیل و افزایش سه ساله در بهره‌برداری از پارکینگ طبقاتی در نقطه مقابل اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پارکینگ طبقاتی طوی 670 میلیون تومان اجاره داده شده که در سه سال آینده این رقم افزایش می‌یابد و سرمایه‌گذار به راحتی می‌تواند از قبل این قرارداد بهره‌برداری سود و منفعت خود را به دست آورد.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 6
398
کلیه بازدیدها 867018
دی ان ان