با حضور اعضای شورای شهر مراسم تحلیف 2 عضو پارلمان محلی اردبیل برگزار شد هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور چهارم با آیین تحلیف و سوگند دو عضو جدید شورای اسلامی این شهر همراه بود.

پنجشنبه, 04 تیر,1394

با حضور اعضای شورای شهر مراسم تحلیف 2 عضو پارلمان محلی اردبیل برگزار شد هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور چهارم با آیین تحلیف و سوگند دو عضو جدید شورای اسلامی این شهر همراه بود.

با حضور اعضای شورای شهر
مراسم تحلیف 2 عضو پارلمان محلی اردبیل برگزار شد
هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور چهارم با آیین تحلیف و سوگند دو عضو جدید شورای اسلامی این شهر همراه بود. 
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که شامگاه چهارشنبه در قالب هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل و در سالن جلسات شورای شهر اردبیل برگزار شد دو عضو علی‌البدل شورای شهر به دنبال پذیرش استعفای حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری و محمد فیضی از اعضای منتخب و برگزیده پارلمان محلی، آیین تحلیف و سوگند خوردن دو عضو جدید به نام‌های ناصر ناطق‌درآبادی و سیدغنی فروزان برگزار شد تا بعد از اجرای مراسم تحلیف و امضای آن به صورت رسمی فعالیت خودشان را آغاز کنند. 
این دو عضو جدید پارلمان محلی در حالی ایستاده و با تکرار متن قسم نامه مطالبی که در آن به انجام وظایف خطیر و خدمت صادقانه به مردم همراه با رعایت قوانین و مقررات و انصاف در انجام امور تاکید شده بود در پیشگاه قرآن کریم و خداوند متعال سوگند یاد کردند تا به وظایف خطیر خود جامه عمل بپوشانند. 
در این مراسم که قرار بود مسئولیت اعضای استعفا داده از شورا برای اعضای جدید تعیین تکلیف شود به دلیل فشردگی نامه‌های مطرح شده در شورا به جلسه بعد موکول شد. 
در این مراسم حضور سرداری عضو سابق شورای شهر اردبیل که برای قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای شهر و خداحافظی با دوستان پارلمان محلی حاضر شده بود جالب توجه بود به طوری که اعضای شورای شهر نیز با هدیه‌ای از این عضو باسابقه مستعفی شورای شهر اردبیل قدردانی کرده و برای همیشه این عضو شورا پارلمان محلی را ترک کرد. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل در این جلسه با تبریک حضور دو عضو جدید و تاسف از کناره‌گیری دو عضو سابق برای حضور در جایگاه‌های جدید اجتماعی و منزلت عمومی از سرداری به عنوان عضو باسابقه شورای شهر به خاطر همه تلاش‌ها و زحمات قدردانی کرد. 
حسین افسانه گفت: بنده سرداری را به عنوان یک روحانی صادق و شجاع در طول خدمتش در شورا مشاهده کردم و همواره در دفاع از جایگاه شورا و مقابله با کسانی که می‌خواستند حیثیت شورا خدشه‌دار و لکه‌دار کنند یا به هر نحوی حرکت شورا را زیر سئوال ببرند با تمام توان ایستاده و اجازه نداد تا پارلمان محلی تضعیف شود. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
256
کلیه بازدیدها 866124
دی ان ان