اصلاح ساختار بودجه به نفع شهر و شهرداری است

جمعه, 11 بهمن,1398

اصلاح ساختار بودجه به نفع شهر و شهرداری است

عضو شورای شهر اردبیل

عضو شورای شهر اردبیل:
اصلاح ساختار بودجه به نفع شهر و شهرداری است
عضو شورای شهر اردبیل گفت: اصلاح ساختار بودجه‌ای که با ابلاغ وزارت کشور در شهرداری‌ها انجام شده به نفع شهر، شهروندان و شهرداری خواهد بود.
یونس رونقی اظهار کرد: با تجمیع هزینه‌های جاری و اداری که در حقیقت بخش خدماتی نیز در این حوزه گنجانده شده سهم اعتبارات هزینه‌ای تا 48 درصد و عمرانی 52 درصد پیش‌بینی شده که شورای شهر نیز به صورت دقیق و زودتر از سال‌های گذشته لایحه سال آینده را تحویل گرفته تا بررسی خود را در این 50 روز باقیمانده سال انجام دهد.
وی خاطرنشان کرد: همکاران ما در شهرداری بیش از پنج ماه است که روی این اصلاح ساختار بودجه به صورت دقیق کار می‌کنند و تلاش می‌شود تا با یک رویکرد جدید بودجه سال 99 به تصویب و تائید شورای شهر برسد.
عضو شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه تعرفه سال 99 در حال بررسی نهایی است و چهار نفر از همکاران ما در کمیسیون‌های ویژه تعرفه‌نویسی حضور دارند، گفت: با توجه به وضعیت درآمدی مردم این تعرفه‌ها با کمترین افزایش روبروست.
رونقی افزود: با تاکید امام جمعه اردبیل و مسئولان اجرایی استان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال آینده جزو اولویت‌های اصلی است و به شکل محسوس باید این کار به سرانجام برسد.
وی به قول مساعد شهردار اردبیل برای تکمیل پل قدس در نیمه اول سال اشاره و بیان کرد: پل قدس در سال آینده با تزریق اعتبارات سفر رئیس جمهور و منابع شهرداری تکمیل خواهد شد تا بیش از این مردم در تردد از این مسیر با تنگنا و مشکل روبرو نشوند.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: باید با الویت‌بندی پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام برسد تا برخی از زیرساخت‌هایی که در محلات و مناطق مختلف شهری برای اجرای پروژه‌ها انجام شده تخریب نشود و اجحافی در حق بیت‌المال صورت نگیرد.
رونقی خاطرنشان کرد: شورای شهر پشتوانه اجرایی و نظارتی شهرداری اردبیل محسوب می‌شود و با تمام قوت و قدرت در سال پایانی شورای پنجم سعی بر این خواهد بود تا کارهای شروع شده به سرانجام رسیده و کار بر زمین مانده‌ای را شاهد نباشیم.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 7
410
کلیه بازدیدها 867093
دی ان ان