بعد از یک ماه بحث و بررسی؛

دوشنبه, 19 اسفند,1398

بعد از یک ماه بحث و بررسی؛

بودجه 99 شهرداری اردبیل به تصویب رسید

بعد از یک ماه بحث و بررسی؛
بودجه 99 شهرداری اردبیل به تصویب رسید
با گذشت یک ماه از تقدیم لایحه بودجه 99 شهرداری و سازمان‌های تابعه به پارلمان محلی این لایحه با اعمال تغییراتی در آخرین جلسه شورای شهر اردبیل در سالجاری به تصویب رسید.
نودوششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در دور پنجم که آخرین جلسه سال 98 شورا بود، در حالی با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد که رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل با ارائه گزارشی از روند بررسی و تصویب بودجه 99 شهرداری اردبیل اظهار کرد: در بیش از 20 جلسه همکاران ما در یک کار دقیق و در عین حال فشرده سعی کردند تا بودجه سالانه شهرداری را مورد بررسی قرار دهند که امروز با نهایی شدن تصویب لایحه بودجه 99 این لایحه برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.
زهرا قدیمی خاطرنشان کرد: بودجه 99 نسبت به سالجاری در یک پروسه طولانی و زمان‌بر مورد بررسی قرار گرفت تا براساس دستورالعمل وزارت کشور و نگاه دقیق و حساسی که به لایحه بودجه بود بتوانیم با در نظر گرفتن اولویت‌های مختلف و مطالبات مردم لایحه را به تصویب رسانده و برای اجرا از اول سال آینده در اختیار شهرداری قرار دهیم.
وی گفت: اولویت اول شورای شهر در بررسی بودجه 99 شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه تمام به ویژه پل قدس و المان میدان وحدت بود که در کنار سایر پروژه‌ها شورا و شهرداری در سال آینده با حساسیت این پروژه‌ها را دنبال می‌کنند.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: تاکید اعضای شورای شهر بر توازن توزیع بودجه در مناطق مختلف شهری است تا همه شهروندان با بهره‌مندی از این منابع درآمدی شهرداری بتوانند خدمات مناسب و باکیفیتی را در مناطق مختلف شهر دریافت کنند.
قدیمی با تاکید بر کیفیت اجرای پروژه‌ها خواستار گسترش و توسعه تملک و بازگشایی جدید در مناطق مختلف شهر شد و افزود: 523 میلیارد تومان پیشنهاد بودجه شهرداری اردبیل بود که با کمی تغییرات این بودجه به تصویب رسید و قرار شد در کنار 9 میلیارد تومان تامین اعتبار برای تکمیل پل قدس از محل اعتبارات دولتی نیز به این پروژه 35 میلیارد تومان اختصاص یابد.
وی تصریح کرد: برای هر منطقه شهرداری و با هدف تملک و بازگشایی یک میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده بود که اعضای شورا این رقم را به 5 میلیارد تومان برای هر منطقه افزایش دادند تا در این زمینه برای 5 منطقه شهرداری بیش از 25 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شود.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: در بودجه سال آینده بر آسفالت‌ریزی، زیرسازی، بهسازی و جدول‌گذاری توجهی جدی شده و تلاش بر این بوده تا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه‌ها تامین شده و شهرداری مکلف به اجرای کامل برنامه‌های مصوب در این حوزه باشد.
انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
396
کلیه بازدیدها 867165
دی ان ان