یونس رونقی/ شهرداری با این وضع مالی در اجرای پروژه‌ها شاهکار کرده است

چهارشنبه, 13 تیر,1397

یونس رونقی/ شهرداری با این وضع مالی در اجرای پروژه‌ها شاهکار کرده است

عضو شورای شهر اردبیل:
شهرداری با این وضع مالی در اجرای پروژه‌ها شاهکار کرده است 
عضو شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری اردبیل با این اوضاع و احوال مالی و درآمدی در اجرای پروژه‌های متعدد عمران شهری به معنای واقعی شاهکار کرده است.
یونس رونقی در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل اظهار کرد: همین که شهرداری 30 پروژه کوچک و بزرگ را در شورابیل در حال اجرا دارد تا بتواند این مجموعه را جذاب‌تر و زیباتر از گذشته برای حضور همشهریان و گردشگران مهیا کند خود جای قدردانی دارد چرا که برخی از ادارات و نهادها حتی قادر به پرداخت هزینه‌های جاری خود نیستند چه برسد به اینکه پروژه‌ای اجرا کنند.
وی یکی از عوامل موثر در کمک و همراهی شهرداری را در این شرایط مالی رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در مجموعه‌های عظیم خدمات‌رسانی، عمرانی و کارهای فرهنگی توصیف و خاطرنشان کرد: در کنار پیست پیاده‌روی شورابیل که یک پروژه بی‌نظیر در کشور محسوب می‌شود رینگ دوم شورابیل که محل تردد هموطنان با خودروهایشان است آماده شده و با آسفالت‌ریزی به زودی عبور و مرور در این مسیرو رینگ انجام خواهد شد.
عضو شورای شهر اردبیل استقبال همشهریان را از پیست پیاده‌روی شورابیل برای انجام فعالیت‌های بدنی و تندرستی بی‌نظیر خواند و افزود: با مهیا شدن این زیرساخت خانواده‌ها باید بدون بهانه در ارتقای سلامت و تندرستی خود از این مجموعه استفاده کنند که امیدواریم در بهترین شرایط این فضا و امکانات همچنان توسعه یافته و تقویت شود.
رونقی در مورد پل قدس و شرایط اجرایی این پروژه عظیم بیان کرد: در این وضعیت سرسام‌آور قیمت‌ها که در برخی از مصالح قیمت‌ها تا سه برابر رشد یافته پروژه پل قدس با نهایت دقت و کیفیت در حال اجراست و پیمانکار به رغم همه محدودیت‌ها به دنبال راهکاری است تا سریعتر این پروژه را جمع‌بندی کرده و به نتیجه برساند.
وی افزود: ما در چنین شرایطی جز حمایت از شهردار و مجموعه پرتلاش آن نمی‌توانیم هیچ خواسته و مطالبه دیگری داشته باشیم که از طرف همه شهروندان و اهالی اردبیل از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه شهردار اردبیل و مجموعه پرتلاش آن قدردانی می‌کنیم.

 

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 7
494
کلیه بازدیدها 866752
دی ان ان