گرمخانه را به جای گلمغان در محل دیگر احداث کنیم

شنبه, 10 اسفند,1398

گرمخانه را به جای گلمغان در محل دیگر احداث کنیم

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل:
گرمخانه را به جای گلمغان در محل دیگر احداث کنیم
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: گرمخانه‌ای که قرار است در پارک گلمغان احداث شود، بهتر است با یک مکان‌یابی مناسب در محل دیگر عملیاتی و اجرایی شود.
به گزارش ایسنا، علیرضا غریبی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما مخالفتی با احداث گرمخانه در مناطق مختلف شهر اردبیل نداریم اما اینکه در کنار سرای محله و یک پارک محله‌ای گرمخانه احداث شود و به دنبال آن برخی دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم، نگرانی ما را تشدید کرده که در این زمینه شهرداری باید در مکانی دیگر غیر از پارک گلمغان این گرمخانه را احداث کند.
وی خاطرنشان کرد: احداث گرمخانه در کنار سرای محله فعالیت‌های این مجموعه را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و چندان کار مطلوب و باکیفیتی به نظر نمی‌رسد و بهتر است شورا و شهرداری با همکاری بهزیستی محل جدیدی را برای این امر در نظر بگیرد.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: ما از شهرداری اردبیل درخواست کردیم تا در قالب یک لایحه لیست تاخیر تادیه را به شورا اعلام کند تا در جلسه کمیسیون تخصصی در این زمینه بحث و بررسی انجام شده و نظر اعضای شورای شهر برای اعمال مقررات و قوانین جدید به شهرداری اعلام شود.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
398
کلیه بازدیدها 867164
دی ان ان