پیام تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی

یکشنبه, 07 مهر,1398

پیام تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی

دکتر علیرضا پوستی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل طی پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند.

آتش نشانی، شغلی است که با اضطراب، ترس، نگرانی، شیرینی، تلخی و تاسف همراه است و مهر به زندگی انسان ها، در تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر آتش نشانان نمایان است .

آتش‌نشانان انسان‌های آزاده‌ای هستند که در مواقع خطر بزرگترین نعمت خود “حیات” را به مخاطره می‌اندازند.

هفتم مهر ماه بهانه‌ای است تا با گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که در راه حفظ جان و آسایش ما از جان و آسایش خود می‌گذارند.

هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد.

یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند.

لذا اینجانب و همکارانم در شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش به ویژه کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری اردبیل ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال خواستاریم

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 6
431
کلیه بازدیدها 867003
دی ان ان