پیام تبریک رئیس شورا بمناسبت روز جهانی کارگر

چهارشنبه, 11 اردیبهشت,1398

پیام تبریک رئیس شورا بمناسبت روز جهانی کارگر

بسمه تعالی

 

کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلیِ و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حيات دنيوي و اخروي و يك امر مقدس همواره مورد تكريم و احترام بوده است.

دين اسلام به عنوان ارائه گر عالي ترين تصوير سازندگي و تحول، قداست كار و مجاهدت را تا مرتبه اعلاي شهادت و جهاد در راه خدا اعتلا بخشيده است.

در بسیاری از آموزه های دینی اهتمام شایانی به کار و کارگر مشاهده می گردد بطوریکه دین مبین اسلام کار و کارگر را عبادت می داند و در همین راستا نیز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) دست کارگری را که پینه بسته بود بوسه می زد و می فرمود این دستی است که خداوند و رسولش دوستش می دارند.

روز جهانی کارگر فرصت مناسبی است تا دولتها و ملتها بیشتر و بهتر به اهمیت ، جایگاه و نقش کارگران ، این بازوان توانمند تولید و توسعه توجه نمایند و ضمن تجلیل از این قشر شریف و زحمتکش به ترویج فرهنگ کار و همت و سازندگی بخصوص در سالی که از سوی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده بپردازد.

اینجانب از طرف خود و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اردبیل روز جهانی کار وکارگر را به تمامی کارگران عزیز در اقصی نقاط میهن عزیزمان علی الخصوص کارگران شاغل در شهرداری اردبیل و خانواده محترم و صبور آنان تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از قادر متعال مسئلت می نمایم.

 

علیرضا پوستی

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 4
451
کلیه بازدیدها 866925
دی ان ان