نائب رئیس شورای شهر اردبیل: حضور  سرمایه گذاران به احیای شورابیل سرعت می بخشد.‌

یکشنبه, 25 فروردین,1398

نائب رئیس شورای شهر اردبیل: حضور سرمایه گذاران به احیای شورابیل سرعت می بخشد.‌

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:
حضور  سرمایه گذاران به احیای شورابیل سرعت می بخشد.‌

حبیب فتحی نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: حضور سرمایه‌گذاران متعدد در #شورابیل به عنوان منطقه نمونه گردشگری به احیا و توسعه همه جانبه منطقه منجر خواهد شد.

💠#حبیب_فتحی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: زمانی که صحبت از سرمایه‌گذاری و حضور آنها در اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی می‌کنیم باید ما نیز تمام موانع پیش روی آنها را رفع کنیم تا سرمایه‌گذاران با فراغ بال بیشتر و تلاش مضاعف بتوانند پروژه‌های خود را اجرایی و عملیاتی کنند.

💠وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار پروژه زیپ لاین با دوچرخه سابقه عملیاتی کردن پروژه را در دربند هیر و مشگین‌شهر دارد و قطعا در مدت 14 سال بهره‌برداری از آن سعی خواهد کرد خدمات شایسته‌ای را به هموطنان ارائه کند.

💠نائب رئیس شورای شهر اردبیل افزود: به جای آنکه #شورابیل را خالی از پروژه‌های گردشگری جذاب و سودآور کنیم بهتر است با یک یک دوراندیشی و حتی تصمیم‌گیری‌ها به نفع شهرمان سعی کنیم از #سرمایه‌_گذاران به هر شکل ممکن حمایت کرده تا خروجی کار آنها منجر به توسعه همه جانبه شهر و دیارمان شود.

💠#فتحی بیان کرد: هم اعضای شورای شهر و هم مجموعه شهرداری مصمم و علاقمند هستند تا در جذب سرمایه‌گذاران بستری خوب برای توسعه شهر اردبیل به ویژه در منطقه #شورابیل فراهم آورند که در سال جدید با انرژی مضاعف در این حوزه برنامه‌ریزی‌ها و کارها انجام خواهد شد.

💠وی ادامه داد: #سرمایه‌_گذاران ما نه تنها با #شورابیل و اجرای پروژه‌های متعدد غریبه نیستند بلکه قرار است در پروژه جدید به نام #زیپ_لاین بادوچرخه در یک مسیر 400 متری از بالای دریاچه شورابیل زیپ لاین اجرایی و عملیاتی شود تا هموطنان و مسافران و گردشگران از این پروژه استفاده کنند.

💠#نائب_رئیس_شورای_شهر_اردبیل از شهردار اردبیل خواست؛ تا همچون عمده پروژه‌های ‌#گردشگری نسبت به محوطه‌سازی و زیباسازی فضای اجرای این پروژه نیز تلاش مضاعف کنند تا در بهترین شرایط زیپ لاین عملیاتی و اجرایی شود.

💠فتحی در مورد اجرای دومین مسیر سلامت در اردبیل برای دوچرخه‌سواری ضرورت ایمن‌سازی در محدوده این مسیر را یادآور شد و تصریح کرد: باید کار را با نهایت دقت و ظرافت و با یک آینده‌نگری همراه با تعیین ایستگاه‌ها و محل نگهداری دوچرخه‌ها به انجام رساند تا مشکلی از بابت بهره‌برداری همشهریان از این پروژه به وجود نیاید.
وی افزود: اجرای این پروژه‌ها به روش BOT که در نهایت در فاصله زمانی 14 تا    15 سال اصل سرمایه‌گذاری‌ها به خود شهرداری بازمی‌گردد اقدام و حرکت مناسبی است که قطعا با یک برنامه‌ریزی و دوراندیشی می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 6
479
کلیه بازدیدها 866870
دی ان ان