عضو شورای شهر اردبیل: طرح جامع شهرداری الکترونیک در اردبیل باید سرعت بگیرد عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید اجرای طرح جامع شهرداری الکترونیک براساس برنامه پنج ساله شهرداری تقویت شده و توسعه پیدا کند.

یکشنبه, 25 بهمن,1394

عضو شورای شهر اردبیل: طرح جامع شهرداری الکترونیک در اردبیل باید سرعت بگیرد عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید اجرای طرح جامع شهرداری الکترونیک براساس برنامه پنج ساله شهرداری تقویت شده و توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سلامت صفری در جلسه کمیسیون شورای شهر اردبیل اظهار کرد: ما به راحتی می‌توانیم در قالب این طرح جامع شهرسازی، مالی، منابع انسانی، خدمات اینترنتی و سیستم جی.آی.اس خود را تقویت کرده و توسعه بدهیم. 
وی با بیان اینکه باید سرعت ارائه خدمات به مردم افزایش یافته و در نقطه مقابل مراجعه مردم به شهرداری باید به حداقل برسد، تصریح کرد: 
زمان آن است که مردم از خانه و محل کار خود از خدمات شهرداری بهره‌مند شوند و در قالب یک مدیریت شهری منظم به انجام وظایف و مأموریت خود اقدام کنند. 
عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در حوزه مدیریت پسماند شهری نیز در کنار رعایت مؤلفه‌های زیست‌محیطی سالم و بهداشت محیط گام‌های عملی و اساسی برداشته می‌شود، گفت: ما یک رویکرد مناسبی را در این حوزه مدنظر قرار دادیم تا وضعیت رضایت‌بخشی در این حوزه به وجود آید. 
صفری با ابراز خرسندی از کلنگ‌زنی پروژه عظیم پل قدس با مشارکت بخش غیر دولتی افزود: در کنار احداث این پل باید پل آقاباقر، بازگشایی خیابان اصلی امامزاده سید صدرالدین به کلخوران و میراشرف و بازگشایی خیابان‌های اطراف به همراه احداث پارکینگ‌های مناسب و طبقاتی در مناطق مختلف شهر با اصلاح هندسی معابر انجام شود. 
وی بیان کرد: توسعه و زیباسازی همه‌جانبه شهر نیز جزء سیاست‌های اصلی مدیران شهری است که ضرورت دارد توسعه و حرکت شهر به یک سمت همراه با رشد متوازن در مناطق مختلف به انجام برسد. 
رئیس کمیته زیباسازی شورا و شهرداری اردبیل ساماندهی سکونت‌گاه‌های شهری را به همراه توسعه فضای شهر و پارک‌های محلی یادآور شد و اضافه کرد: وضعیت دست‌فروش‌ها و سد معابر عمومی اصلاً مطلوب نیست و در این زمینه باید میدان‌های کوچک محله‌ای تره‌بار و بازار روز فراهم آید. 
صفری در ادامه سخنان خود از آغاز بررسی بودجه شهرداری اردبیل در شورای شهر خبر داد و گفت: در 35 روز باقی مانده از سال 94 شورای شهر تلاش می‌کند تا با اولویت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام توسعه متوازن در مناطق مختلف شهری، تحرک‌بخشی به برخی از پروژه‌های اولویت‌دار و ضروری و حرکت به سمت شهرداری الکترونیکی سعی دارد تا برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها به شکل صحیح و مناسب به انجام برسد.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 2
348
کلیه بازدیدها 866346
دی ان ان