رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل: موافقت شورا با 8 پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری / رسانه‌ها کمتر شیطنت کنند.

پنجشنبه, 21 دی,1396

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل: موافقت شورا با 8 پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری / رسانه‌ها کمتر شیطنت کنند.

رویا کنعانی در نطق پیش از دستور شانزدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برخی زمزمه‌ها از طریق رسانه‌ها مبنی بر عملکرد ضعیف منتخبین مردم در پارلمان محلی و ضعف عملکرد آنها در دو سه ماه اخیر به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد این جز شیطنت رسانه‌ای و برخی هوچی‌گری‌ها چیز دیگری نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما تنها در حوزه جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در این سه ماه جلسات متعدد با طرح‌های پیشنهادی مختلف داشتیم به طوری که هشت مورد پروژه نیز در شورای شهر مصوب شده است.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل از کافه کتاب، راه‌اندازی خانه امید، تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه فیبر نوری و دیتاسنتر، توسعه مبلمان شهری، اتوبوس دریایی و ... به عنوان پروژه‌های سرمایه‌گذاری یاد کرد و گفت: ارزش این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری 99 میلیارد تومان بوده است.

کنعانی با یادآوری اینکه انتقاد با شیطنت رسانه‌ای متفاوت است و ما قطعا از انتقادات سازنده و به جا استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: نباید عده‌ای گرفتار دید شخصی و یا سلیقه‌ای باشند و به جای اصلاح امور همواره درصدد تخریب و یا فرافکنی باشند.

وی گفت: ما در اردبیل بیشتر از آنکه به فکر تقویت روحیه تعاملی باشیم همیشه درصدد انتقاد از همدیگر هستیم در حالی که این موضوع متفاوت از شفاف‌سازی‌هایی است که به عنوان شعار اصلی انتخابات مدنظر اکثر اعضای شورای شهر است.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل ادامه داد: شفاف‌سازی شاه‌کلید حل بسیاری از مشکلات و نارسائی‌هاست اما این شفاف‌سازی نباید منجر به تخریب و برخی رفتارهای نامطلوب در هجمه به یک فرد خاص باشد.

کنعانی با ابراز خرسندی از فیلتر تلگرام تصریح کرد: خوشحال هستیم که با محدود شدن فضای مجازی بسیاری از حواشی‌ها نیز کاسته شده و قطعا همه باید تلاش کنیم تا در فضای منصفانه نقدها و انتقادات انجام شود.

وی افزود: اصحاب رسانه باید با پرهیز از اعمل سلایق شخصی در انعکاس مطالب شخصی نظر عموم مردم را به منتخبین منعکس کنند تا ضعف‌هایمان را شناخته و درصدد برطرف کردن آن باشیم.

رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل به بی‌نظمی در شهر از بابت احداث پل قدس و گره‌های ترافیکی ایجاد شده در این اشاره کرد و افزود: به دلیل نامناسب بودم تایمر چراغ راهنمایی و رانندگی در این مسیر بی‌نظمی‌ها در تردد و حرکت خودروها را در این مسیر شاهد هستیم که باید به نوعی این مشکلات برطرف شود.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 20
505
کلیه بازدیدها 866653
دی ان ان