رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: عمران و آبادانی هسته مرکزی شهر اردبیل نباید نادیده گرفته شود رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عمران و آبادانی هسته مرکزی شهر به خاطر دادن برخی شعا

پنجشنبه, 05 فروردین,1395

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: عمران و آبادانی هسته مرکزی شهر اردبیل نباید نادیده گرفته شود رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: عمران و آبادانی هسته مرکزی شهر به خاطر دادن برخی شعا

اسفندیار هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: ‌ما باید به توسعه همه‌جانبه اردبیل به دید کلی‌تر بنگریم و به دور از لفاظی‌ها و بازی با کلمات توزیع خدمات شهری به شکل عادلانه و با دید منصفانه مورد توجه قرار گیرد. 
وی تصریح کرد:‌ شهر اردبیل دارای هویت تاریخی و فرهنگی بی‌نظیری است که بخش عمده‌ای از این هویت در هسته مرکزی شهر نمودی عینی‌تر و واقعی‌تر پیدا کرده و ما در کنار توسعه اطراف شهر اردبیل باید بخشی از اعتبارات و هزینه‌ها را نیز در عمران و آبادانی هسته مرکزی شهر انجام دهیم. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت:‌ در کنار بازگشایی در محلات 13گانه و اطراف کمربندی دوم اردبیل باید به بازگشایی و عمران و آبادانی اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان نشان و نمودی از هویت این شهر توجه کنیم چرا که وضعیت نابسامان اطراف بقعه شیخ صفی‌الدین و جمعه مسجد برازنده شهر اردبیل نیست. 
هوشیار افزود: به هیچ وجه حریم امامزاده صالح اردبیل بازگشایی نشده و یک فضای تنگ و تاریک و وضعیت عمران و آبادانی ناجوری را در این مناطق شاهد هستیم در حالی که به نظر می‌رسد باید در شأن مردم و شهروندان اردبیلی بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات در هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار گیرد. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نباید به بهانه توجه صرف به مناطق اطراف شهر اردبیل، هسته مرکزی شهر نادیده گرفته شده و یا مورد غفلت قرار گیرد. 
هوشیار اضافه کرد: باید تمام تلاش و جدیت بر پیشبرد اهداف منطقی و عقلانی در این حوزه باشد و باید در مسیری حرکت کنیم تا امکان حرکت منسجم همراه با توجه خاص به بازگشایی‌ها و ساماندهی حریم بقعه شیخ صفی‌الدین،‌ امامزاده صالح، جمعه مسجد و دیگر بناهای تاریخی انجام شود.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 8
365
کلیه بازدیدها 866385
دی ان ان