رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: اقدامات شهرداری جای تحسین دارد نه تذکر

ﺳﻪشنبه, 18 خرداد,1395

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل: اقدامات شهرداری جای تحسین دارد نه تذکر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهراردبیل به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل ، اسفندیار هوشیار در جلسه کمیسیون تخصصی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل در کمتر از یک سال در کنار فعالیت‌های روبنایی و روزمره تلاش کرده است تا کارهای زیربنایی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را به عنوان یک رویکرد اساسی مورد توجه قرار دهد تا پاسخگوی مطالبات مردم و رفع ضعف‌های گذشته در این حوزه‌ها باشد. 
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی شهر اردبیل به یک کارگاه عمران و آبادانی به رغم کمبود منابع و اعتبارات تبدیل شده است افزود: در گوشه گوشه این شهر به راحتی می‌توان این فضا و شرایط را به خوبی لمس کرد. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل گفت: اقدامات شهرداری در ماه‌های اخیر به جای تذکر دادن جای تحسین دارد چرا که شهرداری با کارهای زیربنایی و رویکرد فرهنگی و اجتماعی توانسته است تحولی اساسی ایجاد کند. 
هوشیار با بیان اینکه باید این فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری اردبیل بیش از گذشته مورد حمایت قرار گیرد تصریح کرد: حرکت‌های خوبی در ماه‌های اخیر هم در زمینه احداث؛ تجهیز و توسعه فرهنگسراها و هم کارهای زیربنایی در شورابیل، احداث پل قدس، تکمیل پل داروپخش و توسعه فضای سبز انجام شده که این حرکت‌ها در کنار فعالیت‌های روزانه می‌تواند نویدبخش توجه به توسعه پایدار در این بخش باشد. 
وی عنوان کرد: این جای تحسین است که شهرداری کمر همت به فعالیت‌های فرهنگی و احتماعی بسته و در این زمینه مصمم است فعالیت‌ها را تا رسیدن به سرمنزل واقعی رسیدگی کند که نمونه اخیر این حرکت فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار را در آیین استقبال از ماه رمضان برای اولین بار به همت شهرداری شاهد بودیم که سبب شد مردم دارالرشاد اردبیل با حال و هوای معنوی‌تر به استقبال ماه ضیافت الهی بروند. 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه به جای تذکر باید فعالیت‌های شهرداری در همه حوزه‌ها مورد تحسین قرار گیرد، افزود: در فصل کاری مجموعه شهرداری به آرامش و انجام فعالیت‌های بدون دغدغه و حاشیه نیاز دارند تا بستری فراهم آید که بتوانیم بیشتر و بهتر شورا و شهرداری بتواند به مقاصد مورد نظر خود دست پیدا کند. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 3
372
کلیه بازدیدها 866409
دی ان ان