رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به جای کلنگ‌زنی‌های نافرجام

یکشنبه, 20 مرداد,1398

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به جای کلنگ‌زنی‌های نافرجام

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل تاکید کرد:
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام به جای کلنگ‌زنی‌های نافرجام
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: شورای شهر در دوره پنجم به جای کلنگ‌زنی‌های تبلیغاتی و نافرجام سعی کرد تا با بزرگواری تمام تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌ها قرار دهد.
زهرا قدیمی در بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه‌های شورابیل اظهار کرد: ما بازدیدی را از پروژه بالقیلو چای و طرح ساماندهی آن داشتیم که قرار است به همت راه و شهرسازی بیش از 3.5 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد که قرار شد ردیف بودجه‌ای این پروژه به سایر طرح‌های عمرانی شهرداری اختصاص یابد.
وی خاطرنشان کرد: با تهیه نقشه و انتخاب پیمانکار امیدواریم با تزریق اعتبار از سوی راه و شهرسازی ساماندهی رودخانه بالیقلو در محدوده قدس تا ایستگاه سرعین انجام شده و تحویل اهالی شود.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل در مورد پروژه‌های اجرایی در شورابیل نیز بیان کرد: هر چند نقدها  و انتقاداتی به این پروژه‌ها وارد می‌کنند اما همین که شهرداری در این اوضاع سخت مالی پروژه‌های شورابیل را با قوت و قدرت ادامه می‌دهد خود جای قدردانی دارد به طوری که محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس و ورودی جدید شورابیل در این محدوده قرار شد با تامین اعتبار و در فصل کاری به انجام برسد.
قدیمی ادامه داد: با رفع سوءتفاهمات و در قالب گفتگو و طرح مشکلات اجرایی در این منطقه گردشگری امیدواریم اعضای شورای شهر منابع جدید را به پروژه‌های در حال اجرای شورابیل اختصاص دهند تا رینگ سواره شورابیل و میادین منتهی به مرحوم سلیم موذن‌زاده بازگشایی و آماده آسفالت‌ریزی شوند.
وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی ما شاهد حضور سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های متعدد هستیم که با پذیرش ریسک بالا سعی کردند در شهر اردبیل حضور پیدا کنند.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل تصریح کرد: مردم به خوبی وضعیت اقتصادی را لمس می‌کنند و یقین دارند که در این شرایط سخت باید کار به نحوی به پیش رود که به نسبت درآمد هزینه‌ای نیز انجام شده که قطعا در شهر اردبیل با پیگیری شورا و شهرداری کارگاه‌های عمرانی فعال هستند.
قدیمی اضافه کرد: از همان ابتدای دور پنجم شورای شهر اعضا تصمیم گرفتند تا به جای کلنگ‌زنی‌های جدید اهتمام به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام داشته باشند که البته در کنار این تلاش و مجاهدت ستودنی شورای پنجم در دو سال گذشته یاریگر شهرداری در عملیاتی کردن پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و زیربنایی بودند.
وی با انتقاد از صحبت‌های مطرح شده در مورد عدم حضور تعدادی از اعضای شورای شهر در جلسه رسمی برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اظهار کرد: بنده ضمن رد اظهارات حسین افسانه اعلام می‌کنم که چگونه عضوی از شورای شهر بدون اینکه نامه خود را گرفته باشد، اظهار می‌کند که حاضر به حضور در جلسه فوق‌العاده نبوده است در حالی که اصلا جلسه برگزار شده فوق‌العاده نبوده بلکه جلسه رسمی برای انتخابات هیئت رئیسه بوده است.
رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل دلیل حاضر نشدن خود را در آخرین جلسه رسمی برای انتخاب ترکیب هیئت رئیسه خاطرنشان کرد: بنده به دلیل مسایل شخصی در جلسه حاضر نشدم که البته دعوتنامه رسمی به ما ابلاغ نشده بود در حالی که در جلسه انتخاب هیئت رئیسه باید دعوتنامه رسمی ارسال و رسید آن از طرف اعضا اخذ شود که چنین اتفاقی نیفتاده بود.

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 5
425
کلیه بازدیدها 866988
دی ان ان