رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل خبر داد موظف شدن شهردار برای ارائه گزارش فصلی مطلوب از سال آینده / تقویت رویکرد نظارتی شورای شهر اردبیل رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: ش

ﺳﻪشنبه, 27 بهمن,1394

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل خبر داد موظف شدن شهردار برای ارائه گزارش فصلی مطلوب از سال آینده / تقویت رویکرد نظارتی شورای شهر اردبیل رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: ش

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین افسانه در یکصدودوازدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که باهدف بررسی بودجه سال 95 انجام شد، اظهار کرد: ما برای بررسی بودجه سال 95 بیش از 15 جلسه سه ساعته و در مجموع بیش از 45 ساعت وقت صرف کردیم تا با حساسیت و مشارکت تمام اعضای شورای شهر بودجه سال 95 بررسی و چکش‌کاری شده و با دقت نظر در کمیسیون‌ها مورد توجه قرار گیرد. 
وی کل بودجه شهرداری را اعم از مناطق، سازمان‌ها و شهرداری مرکز بیش از 297 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم 189 میلیارد تومان مربوط به اجرای پروژه‌های عمرانی و 107 میلیارد تومان نیز بودجه جاری است. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه این بودجه در قالب 9 برنامه، 27 طرح و 131 ردیف تعیین شده است، ادامه داد: نسبت بودجه عمرانی به جاری 63 به 37 است. 
افسانه با یادآوری اینکه در بودجه سال آینده سعی شده است به دغدغه‌ها و نگرانی‌های اعضای شورای شهر اردبیل توجه شود بیان کرد: شهردار اردبیل موظف است تا عملکرد فصلی خود را به صورت دقیق اعم از سازمان‌ها و مناطق مختلف شهرداری جمع‌بندی کرده و ارائه کند. 
وی با بیان اینکه باید این گزارش‌ها دقیق و به صورت کارشناسی و به دور از نگاه فردی تهیه و تدارک دیده شود، افزود: برای ما دیگر قابل قبول نیست که رئیس یک منطقه و یا سازمانی بخواهد دیمی و بدون برنامه تعریف شده هدف‌گذاری کند به طوری که اگر بر اساس برنامه و بودجه سازمان یا منطقه‌ای هدف‌گذاری خود را انجام ندهد ما تلاش می‌کنیم تا بودجه آن مجموعه را کنار بگذاریم. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به بحث درآمدهای شهرداری و ضرورت افزایش این منابع درآمدی با تکیه بر اعتماد مردم و انجام طرح‌های مختلف مشارکتی اشاره کرد و افزود: دیگر هیچ بهانه‌ای برای عدم تحقق بودجه تعریف شده مناطق و سازمان‌ها قابل قبول نیست. ایشان با بیان اینکه باید مجموعه شهرداری در سال آینده برنامه محور حرکت کنند، عنوان کرد: بودجه مصوب شورای شهر برنامه و راهکار اساسی برای پیش‌برد بهتر امور است و انتظار می‌رود شهرداری با تمام زیر مجموعه خود برنامه‌محور حرکت کند. 
وی اظهار کرد: در سال آینده باید بر اساس اهداف چشم‌انداز و برنامه پنج ساله و رویکرد برنامه سالانه بتواند به صورت دقیق کارهای عمرانی و خدماتی را به پیش ببرد و انتظار می‌رود تاریخ آغاز و اتمام پروژه‌ها و پیشرفت فیزیکی آنها معین و مشخص شود. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در حوزه پرداخت حقوق و مزایا سرانه هر کارمند شهرداری تا رقم 3 میلیون تومان تعیین شده است، ادامه داد: در هیچ نهاد و سازمانی این میزان حقوق ماهانه را شاهد نیستیم و با این سرانه حقوق پرداختی انتظار متقابل ما این است که کارکنان شهرداری بتوانند با کیفیت و مطلوبیت فعالیت‌ها را انجام دهند. 
ایشان تصریح کرد: ما انتظار داریم حقوق و مزایای کارکنان شهرداری اردبیل بر اساس انجام وظایف و کارکرد آنها باشد و هدف از عدالت در پرداخت‌ها، پرداخت یکسان به همه کارکنان و پرسنل شهرداری نیست. 
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: شهرداری موظف است به صورت فصلی از سال آینده گزارش جمع‌بندی شده خود را به اعضای شورای شهر ارائه کند و رویکرد نظارتی شورای شهر اردبیل در سال آینده تقویت خواهد شد. 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 6
352
کلیه بازدیدها 866351
دی ان ان