رئیس شورا : اصحاب رسانه امانت را در انعکاس اخبار

جمعه, 03 خرداد,1398

رئیس شورا : اصحاب رسانه امانت را در انعکاس اخبار

رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: در آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل،نماینده محترم مردم در شورا و نیز عضو  این شورا در شورای نامگذاری معابر شهر،سرکار خانم مهندس کنعانی با اشاره به فقدان معیار و آئین نامه مدون برای نامگذاری معابر،به موضوع پیشنهادهای ارائه شده از سوی بعضی همشهریان برای نامگذاری معابر شهر اشاره کرده و افزودند،در برخی موارد همشهریان برای کوچه ها و معابر شهر نام فرزندان و بستگان خود را پیشنهاد میکنند که این موضوع باعث بروز مشکلاتی در نامگذاری گردیده است.
متاسفانه برخی از رسانه ها،دانسته یا ندانسته،با تحریف سخنان ایشان،چنین وانمود کردند که اعضای شورای نامگذاری معابر شهر یا اعضاء شورا برای نامگذاری کوچه ها،نام بستگان خود را پیشنهاد داده اند.
دکتر علیرضا پوستی با تکذیب این موضوع،از تصمیم شورای اسلامی شهر اردبیل برای تدوین دستورالعملی جدید برای نامگذاری معابر شهر خبر داده،افزود:شورای اسلامی شهر اردبیل نیز پیشنهاد خود را به شورای نامگذاری ارسال میکند و پیشنهادهای مردمی نیز باید در قالب این دستورالعمل بررسی و اجرایی گردد. وی افزود،نامگذاری معابر بایستی با اولویت مناسبتهای ملّی و منطقه ای،شهیدان والامقام میهن اسلامی و مفاخر ملّی و منطقه ای صورت پذیرد و احیاء نامهای قدیمی و اصیل را یکی از اهداف شورای اسلامی شهر در دور پنجم خواند. وی از اصحاب رسانه خواست تا امانت را در انعکاس اخبار رعایت کنند

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 5
467
کلیه بازدیدها 866909
دی ان ان