رئیس شورای شهر اردبیل: ساماندهی دستفروشان در اولویت شورا و شهرداری/وظیفه شهرداری رفع سدمعبر است

پنجشنبه, 05 بهمن,1396

رئیس شورای شهر اردبیل: ساماندهی دستفروشان در اولویت شورا و شهرداری/وظیفه شهرداری رفع سدمعبر است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اردبیل، علیرضا پوستی در هفدهمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک میلاد حضرت زینب(س) پیام‌آور کربلا اظهار کرد: حضرت زینب(س) با اعلام پیام کربلا و پیام امام حسین(ع) در کاخ یزید ، یزید ویزیدیان  را به لرزه درآورد.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین باتبریک روز پرستار گفت : میلاد حضرت زینب(س) یک روز مبارکی است و به همین مناسبت  این روز به همکاران پرستاراختصاص پیدا کرده است.

وی به موضوع دستفروشان که بعضی از همشهریان در واقع به این شغل اشتغال دارند اشاره وگفتند: برخی مشکلات ونارضایتی‌ها را در این زمینه شاهد هستیم که باید به صراحت بگویم از نظر شورا وشهرداری  دستفروشی یک شغل قانونی نیست و وظیفه ذاتی شهرداری نیز رفع سد معبر و برخورد جدی با دستفروشان است.منتهی نظر اعضای شورای شهر وشهرداری این است  که این افراد از همشهریان ما هستند و خیلی ها از طریق دستفروشی کسب درآمد می کنندو روزی خود وخانواده شان را تامین می کنند وما هیچ وقت راضی به برخورد قطعی با اینها نیستیم.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری بعد از رایزنی‌های مختلف تصمیم گرفتند تا در کمک به دستفروشان و کسب درآمد آنها به نوعی با ساماندهی این افراد فرصتی را ایجاد کنند تا فعالان این بخش در آستانه سال جدید بتوانند فعالیت خود را انجام دهند.

پوستی بیان کرد: یک ماه پیش ما تصمیم گرفته بودیم تا در محلی که تعیین شده دستفروشان در ساعاتی مشخص اقدام به فعالیت کنند که متاسفانه با اعتراض برخی از همشهریان مجبور شدیم به صورت ضرب‌الاجل جلو آنها گرفته شود که انشاءالله بزودی جهت تعیین تکلیف اقداماتی قانونی در راستای ساماندهی آنها انجام خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: ما از دستفروشان انتظار داریم تا با حفظ آرامش و جلوگیری از دست زدن به  اقدامات غیرقانونی با ما همکاری کنند تا بتوانیم نسبت به ساماندهی مناسب و شایسته آنها در یک مکان مناسب اقدام  کنیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 17
499
کلیه بازدیدها 866647
دی ان ان