رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل: حمایت همه‌جانبه شورای شهر و شهرداری اردبیل برای احیای فوتبال اردبیل/ مراسم بزرگداشت ‌علی دایی در زادگاهش اردبیل برگزار می‌شود.

دوشنبه, 04 دی,1396

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل: حمایت همه‌جانبه شورای شهر و شهرداری اردبیل برای احیای فوتبال اردبیل/ مراسم بزرگداشت ‌علی دایی در زادگاهش اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به فراهم شدن شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه فوتبال کشور در حال حاضر، گفت:  شورای شهر و شهرداری برای احیای فوتبال اردبیل حمایت همه‌جانبه‌ای می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهراردبیل ، علیرضا پوستی در نشست خبری با اصحاب رسانه دراردبیل ، اظهار کرد: در جلسات مشترک شورای شهرو شهرداری و هیئت فوتبال استان اردبیل، مقرر شد، حمایت شورای شهر و شهرداری اردبیل از تیم فوتبال اردبیل انجام شود تا این تیم در لیگ دسته سه فوتبال کشور حضور یابد.

وی با اشاره به این که شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه کشور فراهم شده است ، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم  شورای شهر و شهرداری اردبیل بازگشت شور و نشاط در بین جوانان اردبیلی است که انتظار می‌رود با حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه کشور این شور و نشاط به جوانان اردبیلی بازگردد.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: هیئت فوتبال استان اردبیل تمام تلاش خود را برای احیای تیم فوتبال اردبیل به کار گرفته که در این زمینه جلساتی برگزار شد تا شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه کشور فراهم شود.

پوستی اظهار کرد: باید همگان دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در راستای توسعه فوتبال استان گام برداریم که در این زمینه  شورای شهر و شهرداری اردبیل آمادگی دارد تا فوتبال اردبیل را احیا کند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی شده تا شرایط حضور تیم فوتبال اردبیل در لیگ دسته سه کشور فراهم شو د تا این تیم بتواند بدون هیچ دغدغه‌ای در لیگ فوتبال دسته سه کشور حضور یابد.

رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: اردبیل فوتبالیست‌های مطرحی همچون علی دایی را تحویل فوتبال کشور داده که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی شهرداری و شورای شهر اردبیل از قهرمانان ورزشی حمایت همه‌جانبه‌ای شود و تاکنون حمایت‌های مناسبی از قهرمانان ورزشی انجام شده است.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهراردبیل ، علیرضا پوستی درادامه این نشست در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با هماهنگی‌هایی که با شورای شهراردبیل و شهرداری انجام شده، درصدد هستیم در ۵۰ سالگی علی دایی مراسم بزرگداشتی برای اسطوره فوتبال ایران برگزار کنیم که در این زمینه با علی دایی نیز هماهنگی‌هایی انجام شده است.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده قرار است در مراسم بزرگداشت علی دایی تورنمت چهار جانبه فوتبال با حضور تیم‌های خارجی برگزارشود که انتظار می‌رود هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شود تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات اسطوره فوتبال ایران را جبران کنیم.

پوستی از برنامه‌ریزی برای حمایت از قهرمان ورزشی استان خبر داد و تاکید کرد: علی دایی افتخار بزرگی برای فوتبال ایران است که نام و آوازه‌اش در میادین جهانی پیچیده و طرفدران بسیار زیادی پیدا کرده است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  

آمار بازدید از سایت

کاربران آنلاین 22
512
کلیه بازدیدها 866660
دی ان ان