✅️پژوهش های لازم برای اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک انجام می شود

✅️پژوهش های لازم برای اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک انجام می شود

چهارشنبه, 24 خرداد,1402

✅️پژوهش های لازم برای اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک انجام می شود

سیدهاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل

سیدهاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل:

✅️پژوهش های لازم برای اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک انجام می شود

🔻رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راهور استان در خصوص بررسی اجرای طرح پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان گفت: لازم است پیاده راه پیرعبدالملک تا تازه میدان قبل از اجرا در مرکز پژوهشهای شورای شهر اردبیل بصورت کارشناسی بحث و بررسی شود.

 🔹️وی با بیان اینکه همچنین لازم است شاخصه های تبدیل معابر شهری به پیاده راه کاملا بصورت علمی مشخص شود تا  مکان یابی پیاده راه ها سلیقه ای نباشد؛ افزود: قبل از هر اقدامی برای اجرای یک پیاده راه بایستی ابتدا پارکینگ های عمومی فراهم شود که در غیر این صورت این طرح قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

🔹️سیدهاشمی ادامه داد: در اجرای این طرح مسیرهایی برای خودروهای امدادی، وانت بارها و حتی تردد معلولین و افراد کم توان مشخص شود. نباید در اجرای این طرح عجله کرد و شایسته است برای اینکه در اینده شاهد تبعات اجتماعی آن نباشیم این موضوع در مرکز پژوهشهای شورا بصورت کارشناسی  بررسی شود.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل همچنین گفت: این طرح باید همسو و منطبق با طرح بحث مطالعات بافت کهن که قسمتی از طرح تفصیلی در حال مطالعه است باشد.

🔹️رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اردبیل به تدوین برنامه ای منسجم بر اساس مطالعات جامع حمل ونقل و ترافیک شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: اگر برنامه ای منسجم تدوین شوداقدامات شهری و اجرای پروژه های ترافیکی در آینده نیز بر محور همان طرح جامع خواهد بود.

🔹️عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد یا اعمال محدودیت ترافیکی در ساعات و ایامی خاص نیز نیاز به مطالعه دارد؛ افزود: در این خصوص مشاورینی که اشنا به مشکلات ترافیکی شهر هستند باید اظهارنظر کنند.
انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان