چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر

چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر

یکشنبه, 20 آبان,1397

چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر

اعضای شورای شهر اردبیل پیشنهاد کردند؛

معرفی 4 مرداد به نام روز فرهنگ اردبیل

اعضای شورای شهر اردبیل طرحی را پیشنهاد کردند که در صورت بررسی و تصویب آن و مساعدت مسئولان کشوری چهارم مرداد به نام روز فرهنگ اردبیل نامگذاری خواهد شد.

در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل هشت نفر از اعضای شورای شهر طرحی را ارائه کردند که براساس آن چهارم مرداد که به نام روز پاسداشت شیخ صفی‌الدین اردبیلی و روز اردبیل معروف است در تقویم رسمی کشور با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور به نام روز فرهنگ اردبیل نامگذاری و معرفی شود.

در این جلسه رئیس شورای شهر اردبیل اظهار کرد: مردم ما امروز در حساس‌ترین شرایط بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همگرایی نیاز دارند که نمونه‌ای از این همدلی و همراهی را در راهپیمائی 13 آبان و برنامه‌های مذهبی و معنوی دو ماه محرم و صفر شاهد بودیم.

علیرضا پوستی در مورد پیشنهاد مدیریت منطقه سه شهرداری اردبیل در جابجایی اعتبار برای احداث خیابان کاج به سمت شهرک استانداری و نادری اردبیل خاطرنشان کرد: قرار شد برای این پروژه 250 میلیون تومان اعتبار که پیش از این در ردیف کانال سنگی بود در نظر گرفته شود که مقرر شد در متمم بودجه نسبت به تصویب آن اقدام لازم انجام شود.

وی در مورد صدور مجوز دو تا پنج ساله شورای شهر اردبیل برای فعالیت 27 دستگاه بازی در مجموعه گردشگری شورابیل تصریح کرد: اعضای شورای شهر در جلسه گذشته به عقد قرارداد دو ساله برای 21 دستگاه شورابیل مجوز صادر کرده بودند که بعد از توضیحات شهردار اردبیل برای 6 مورد دیگر نیز تصمیم‌گیری شد تا مجوز فعالیت 5 ساله برای فعالیت دستگاه‌های شورابیل صادر شود.

پوستی گفت: کارشناسان شهرداری اردبیل به صورت دقیق این نحوه قرارداد را به شکل مشارکتی مورد بررسی قرار دادند تا در کنار رعایت سهم شهرداری و افزایش سالانه این سهم بعد از پنج سال این دستگاه‌ها جمع‌آوری و از شورابیل بساط آن برچیده شود.

وی افزود: در این قرارداد که به شکل مشارکتی و به روش کارکردی تعریف شده تمامی موارد به صورت دقیق مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته تا یک شرایط مطلوب به نفع شهر و شهروندان رقم بخورد.

رئیس شورای شهر اردبیل در مورد احداث پل‌های عابر پیاده در مناطق پرتردد شهر و تجهیز آنها به پله برقی بیان کرد: با ارجاع این لایحه به کمیسیون تخصصی قرار شد بیشتر در مورد محل اجرای این پل‌ها در میدان فرهنگ و ولایت اردبیل بحث و بررسی انجام شده و شهرداری در اولین فرصت مراحل نصب پله برقی را انجام دهد.

پوستی ادامه داد: بنا به گزارش شهردار اردبیل از ماه‌ها قبل و حتی قبل از افزایش قیمت‌ها تجهیزات پله برقی از خارج از کشور خریداری شده تا براساس گارانتی تعریف شده این پله برقی‌ها در اولین فرصت نصب و زمینه بهره‌برداری از آنها برای تردد شهروندان فراهم آید.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان