پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به مناسبت هفته بسیج

دوشنبه, 01 آذر,1400

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به مناسبت هفته بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم
🔹️بسیج لشگر مخلص خداست .امام خمینی (ره)
بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است .بسیج مدرسه عشق و ایثار و دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید،
🔹️نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه ، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
🔹️جوانان بسیجی این دیار در طول هشت سال جنگ تحمیلی سرافرازانه از وطن و میهن اسلامیشان در برابر متجاوزان دفاع کرده و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏ هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست. واکنون نیز با تداوم این مسیر الهی، انقلاب و نظام اسلامی را از گزند و آسیب بدخواهان در امان نگه داشته اند.
🔹️بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.
🔹️ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این روز به تمامی بسیجیان دریا دل، با بصیرت و مخلص که با رشادت‌های خود در راستای سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی مقتدرانه ایستادگی کرده اند و امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند، توفیقات روز افزون را در پرتو توجهات امام زمان(عج)و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)از خداوند متعال مسئلت دارد و یقین داریم که بسیجیان این دلباختگان مخلص و عاشق با ادامه دادن راه شهدای والامقام، پرصلابت تر از هر زمان در دفاع از سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

✔️جواد انصاری
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

✔️محمود صفری
شهردار اردبیل
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان