مشکل چندین ساله محله پناه آباد بعد از سه دهه مرتفع‌میشود

مشکل چندین ساله محله پناه آباد بعد از سه دهه مرتفع‌میشود

پنجشنبه, 24 فروردین,1402

مشکل چندین ساله محله پناه آباد بعد از سه دهه مرتفع‌میشود

با پیگیریهای اعضای شورای شهر اردبیل

🔺با پیگیریهای اعضای شورای شهر اردبیل؛

✅مشکل چندین ساله محله پناه آباد بعد از سه دهه مرتفع‌میشود

🔺با پیگیریهای اعضای شورای شهر و موافقت شهردار اردبیل مشکل چندین ساله محله پناه آباد(جابجایی چاه عمیق در وسط معبرعمومی) مرتفع‌میشود

🔹سلامت صفری عضو شورای شهر اردبیل گفت: قرارگیری یک چاه عمیق در محله پناه آباد که در وسط معبر مانع تردد خودروها در مسیر میشد موجب بروز مشکلاتی برای اهالی محل بود که در نتیجه منجر به نارضایتی شهروندان شده بود.

🔹وی با اشاره به ضرورت جابجایی موتور آب در داخل محله پناه آباد و رضایت از مالک این چاه آب جهت جابجایی گفت: بیش از چند دوره است که این موضوع در سرفصل برنامه های شورای شهر قرار داشت اما متاسفانه تاکنون محقق نشد.

🔹وی با بیان اینکه شهروندان این محلات جهت رفع مشکلات خود از ما انتظار دارند که بعد از سه دهه این مشکل حل شود؛ افزود: وجود موتور آب داخل کوچه باعث ترافیک و تصادفاتی زیادی شده که بارها این مشکل از صدا و سیما نیز چندین بار پخش شد اما هیچ تعاملی برای رفع این مشکل وجود نداشت.

🔹عباس زاده نایب رئیس شورای شهر اردبیل به جلب رضایت مالک چاه توسط اعضای شورای شهر برای جابجایی اشاره کرد و گفت: بستر این جابجایی فراهم شده و تعریض حریم چاه نیز انجام گرفته که به زودی این مشکل حل خواهد شد.

🔹وی در خصوص صدور مجوز واگذاری ملک به مالک چاه عمیق پناه آباد و مجوز حفاری جهت جابجایی چاه مذکور و مجوز حفاری دیگر به مالک چاه گفت: این لایحه در جلسه رسمی شورای شهر مطرح خواهد شد.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان