مجوز عقد قرارداد پروژه مشارکتی وصال صادر شد

مجوز عقد قرارداد پروژه مشارکتی وصال صادر شد

جمعه, 01 اردیبهشت,1402

مجوز عقد قرارداد پروژه مشارکتی وصال صادر شد

مجوز عقد قرارداد پروژه مشارکتی وصال صادر شد

🔹رئیس شورای شهر اردبیل از صدور مجوز برای عقد قرارداد پروژه تجاری، مسکونی و ورزشی وصال با مشارکت بخش خصوصی در  شهر اردبیل خبر داد.

🔹جواد انصاری در ۶۷ امین جلسه رسمی شورای شهر که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه بعد از معارفه دکتر ابراهیم علیپور بعنوان عضو جدید شورای شهر برگزار شد؛ گفت: پروژه وصال از جمله پروژه های مشارکتی  در محدوده شهرک کارشناسان  در مساحت احداثی بالغ بر ۳۴ هزار مترمربع  که سهم شهرداری۴۶/۷۵ و سهم سرمایه گذار ۵۳/۲۵ درصد است که مجوز عقد قرارداد این پروژه به ارزش بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان امروز مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

✅بهزاد عباس زاده رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر تلاش شورا و شهرداری برای رفع خلاهای سرمایه گذاری و ایجاد درامد پایدار شهری برای شهرداری است.

🔹نایب رئیس شورای شهر با بیان اینکه در سال گذشته با تلاشهای شهردار اردبیل شاهد بیش از ۵ هزار میلیارد سرمایه گذاری در راستای درامد پایدار شهری  بودیم؛ گفت: امیدواریم  در سال جدید نیز باهمان روند برای درامد پایدار شهری هیچ فرصت سرمایه گذاری را از دست ندهیم.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان