✅ضرورت بهبود عملکرد مالی هر سال نسبت به سال گذشته ✅برخی از کارمندان حوزه مالی کوچکترین تسلطی برای ارایه گزارش ندارند

✅ضرورت بهبود عملکرد مالی هر سال نسبت به سال گذشته  ✅برخی از کارمندان حوزه مالی کوچکترین تسلطی برای ارایه گزارش ندارند

پنجشنبه, 19 مرداد,1402

✅ضرورت بهبود عملکرد مالی هر سال نسبت به سال گذشته ✅برخی از کارمندان حوزه مالی کوچکترین تسلطی برای ارایه گزارش ندارند

زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل

زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل:

✅ضرورت بهبود عملکرد مالی هر سال نسبت به سال گذشته

✅برخی از کارمندان حوزه مالی کوچکترین تسلطی برای ارایه گزارش ندارند

🔹زهرا قدیمی عضو شورای شهر اردبیل در هشتاد و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در خصوص لایحه تفریغ بودجه سال مالی ۱۴۰۰ شهرداری گفت: متاسفانه برخی از کارمندان حوزه مالی خود را فقط محدود به یک سری آمار، اعداد و ارقام کرده اند و هیچ انگیزه ای برای یادگیری تحلیل و تفسیر بودجه ندارند. به طوری که حتی کوچکترین تسلطی برای ارایه گزارش و ساده ترین توضیحات ندارند.

🔹وی با بیان اینکه بایستی عملکرد مالی هر سال نسبت به سال گذشته بهبود یابد؛ افزود:استفاده از این تفاسیر وتحلیل ها قطعا در بهبود عملکرد سالهای آتی در حوزه مالی موثر خواهد بود.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: علیرغم اینکه کارمندان حوزه مالی هرساله در همایشها و دوره ها شرکت میکنند؛ اما در واقع مشخص است که این حضور در دوره ها مثمر ثمر نیست و لزومی برای هزینه زیاد جهت شرکت در این همایشها وجود ندارد.

🔹قدیمی با اشاره به اینکه برخی کمیسیونهای تخصصی با استانداری و دیگر سازمانها بصورت مشترک داریم؛افزود: لذا تحقق بودجه در بسیاری از حوزه ها را میتوانیم با مشارکت و تعامل با این کمیسیونها تقویت کنیم.

🔹وی در ادامه جلسه از شهردار اردبیل خواست مشکل کارگران فصلی شهرداری را که حق وحقوق بیمه ای آنان توسط پیمانکاران تضییع شده است را پیگیری کند.

🔹عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: بیش از یک ونیم سال است که موضوع بیمه کارگران فصلی را پیگیریم اما متاسفانه تاکنون پاسخی دریافت نکردیم و از شهردار اردبیل درخواست داریم با ورود به این موضوع حق بیمه کارگران را که پرداخت نشده از پیمانکاران اخذ کند.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان