صدور مجوز احداث پارکینگ برای ساماندهی ماشین آلات سنگین در شهر / اجرای طرحهای زیرساختی در شهر پایدار باشد

صدور مجوز احداث پارکینگ برای ساماندهی ماشین آلات سنگین در شهر  / اجرای طرحهای زیرساختی در شهر پایدار باشد

پنجشنبه, 17 آذر,1401

صدور مجوز احداث پارکینگ برای ساماندهی ماشین آلات سنگین در شهر / اجرای طرحهای زیرساختی در شهر پایدار باشد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل:
صدور مجوز احداث پارکینگ برای ساماندهی ماشین آلات سنگین در شهر
اجرای طرحهای زیرساختی در شهر پایدار باشد
️عباسزاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ساماندهی ماشین آلات سنگین در شهر از مطالبات شهروندان و از اولویتهای شورای شهر بود که امروز در جلسه رسمی شورای شهر این موضوع با هدف ساماندهی،حذف آلودگی صوتی و اغتشاشات بصری، رفع پراکندگی محل توقف خودروها، حفظ زیرساختهای شهری و تامین امنیت جانی شهروندان مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
️وی گفت: از آنجایی که حضور و توقف ماشین آلات سنگین در سطح شهر پیامدهای منفی اجتماعی و ترافیکی دارد؛ لذا مجوز احداث پارکینگ در ورودی شهر از سمت نمین از سوی شورای شهر صادر شد که لازم است این طرحباتوجه به رشد شهری و افزایش ترافیک پایدار بوده و برای سایر ورودی ها شهر نیز در نظر گرفته شود.
️رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر گفت: متاسفانه مشکلاتی ناشی از آلودگی صوتی، مشکلات ترافیکی،بهم ریختگی مبلمان شهری،تخریب زیرساختها معابر و بعضا احتمالا بروز حوادث ناشی از ماشین آلات سنگین و آسیب زدن به آسفالت و جداول را در شهر مشاهده میکنیم که امیدواریم با احداث این پارکینگ و ایجاد فضایی برای استقرار ماشین الات و خودروهای سنگین شاهد این موارد در شهر نباشیم.

️نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ساماندهی و نظم دادن به خودروهای سنگین جهت کاهش مشکلات ناشی از تردد، گامی موثر در راستای رفع مزاحمت های شهری است امیدوارم این فرایند توسعه پیدا کند.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان