شفافیت واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بعد از 20 سال

شفافیت واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بعد از 20 سال

پنجشنبه, 05 اسفند,1400

شفافیت واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بعد از 20 سال

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل تاکید کرد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل تاکید کرد: شفافیت واگذاری تابلوهای تبلیغاتی بعد از 20 سال

🔻رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: بعد از 20 سال کار واگذاری تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر اردبیل شفاف و در قالب مزایده به فعالان این عرصه واگذار می شود.

🔹️سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: روز مهندس را به فعالان عرصه مهندسی تبریک می گوئیم و امیدواریم در سایه تلاش مهندسان عمران و آبادانی شهرمان گستردگی بیشتری بگیرد.

🔹️وی ورود کانون های تبلیغاتی را به عرصه تبلیغات شهری با قدرت و جسارت کامل یادآور شد و خاطرنشان کرد: در 20 سال اخیر به اشکال مختلف سعی شده تا در این حوزه تحولاتی ایجاد شود اما در دور پنجم و ششم شورای شهر با واگذاری شفاف تابلوهای تبلیغاتی زیرساخت ها در این حوزه مهیا شده است.

🔹️رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل بیان کرد: در سه سال اخیر این واگذاری به همراه اصلاح و نوسازی سازه های تبلیغاتی در سطح شهر انجام شده و ما خوشحال هستیم که بخش خصوصی راغب و علاقمند به این امر شده است.

🔹️صفری با بیان اینکه عقد قرارداد باید در مهلت مشخص شده و از طریق آگهی مزایده انجام شود، گفت: در عرصه تبلیغات نباید صرف مسایل اقتصادی و درآمدی نگاه کنیم بلکه بهتر است در پک های مشخص شده کانون های تبلیغاتی با محور انتقال پیام و اطلاع رسانی ها در این حوزه ورود پیدا کند.

🔹️وی ساماندهی تابلوها را با اصلاح روند امور در این بخش یادآور شد و بیان کرد: بعد از گذشت 20 سال مدیریت شفاف در این حوزه اقدامی ارزشمند است و ما به راحتی می توانیم از ظرفیت و توان شرکت ها و کانون های تبلیغاتی بومی نیز در این حوززه استفاده کنیم.

انتهای پیام
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان