سیاست زدگی دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل را زمین زد

سیاست زدگی دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل را زمین زد

پنجشنبه, 14 بهمن,1400

سیاست زدگی دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل را زمین زد

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی شورای شهر اردبیل

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی شورای شهر اردبیل:
سیاست زدگی دانشگاه علمی – کاربردی اردبیل را زمین زد
🔻رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت:
سیاست زدگی به عنوان یک آفت مهم دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری را در سال های گذشته بر زمین زده و به نابودی این مجموعه کمک کرده است.
🔹️سلامت صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به گزارش مستند سال ۹۱ شرکت مشاوران باغ شهر پردیسان اصفهان در مطالعات میدانی خود 79 درصد کارکنان شهرداری دیپلم و زیردیپلم بوده این یعنی یک فاجعه مدیریتی پس برای جراحی وضع موجود در شورای چهارم دانشگاه علمی – کاربردی شهرداری تاسیس و راه اندازی شد.
🔹️وی خاطرنشان کرد: در آن مقطع سه راهبرد اساسی به صورت همزمان مورد توجه قرار گرفت که راه اندازی اتاق فکر، مرکز پژوهش شهرداری و تاسیس دانشگاه علمی – کاربردی از آن جمله بود.
🔹️ رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل افزود: متاسفانه در سال های گذشته سیاست زدگی به نابودی و ناکارآمدی این مجموعه منجر شده و به جای جذب اساتید و نخبگان علمی و برجسته ، وضع مدیریتی این مجموعه علمی در یک بستر تسویه حساب سیاسی قرار گرفته است.
🔹️ سلامت صفری اهمیت امر پژوهش و تحقیق را در پیشبرد بهتر امور شهری یادآور شد و بیان کرد: باید عناوین طرح های مطالعاتی در مدیریت مطلوب شهر احصا شده و در اختیار شهرداری قرار گیرد.
🔹️وی تصریح کرد: ما مدعی هستیم که همچنان شهر اردبیل به شکل سنتی مدیریت می شود و بهتر است مدیریت علمی و هوشمند با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی و متخصصان امر مورد توجه قرار گیرد.
🔹️ رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اردبیل ادامه داد: بهتر است مرکز پژوهش شهرداری براساس اساسنامه تعریف شده تقویت شده و هیئت امنای دانشگاه نیز با نظارت شورای شهر انتخاب و فعالیت مطلوبی را انجام دهد.

🔹️صفری گفت: باید این دانشگاه با پرهیز از سیاست زدگی حتی بالاتر از سایر دانشگاه ها به مرجع تولید متخصصان و مدیران توانمند شهری تبدیل شود.

انتهای پیام/
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان