رئیس شورای شهر و شهردار اردبیل در پیامی مشترک اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند

رئیس شورای شهر و شهردار اردبیل در پیامی مشترک اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند

جمعه, 13 اسفند,1400

رئیس شورای شهر و شهردار اردبیل در پیامی مشترک اعیاد شعبانیه را تبریک گفتند

رئیس شورای شهر و شهردار اردبیل در پیامی مشترک اعیاد سوم شعبان، ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار، چهارم شعبان ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و همچنین پنجم شعبان ولادت با سعادت زین‌العابدین حضرت امام سجاد(ع) را تبریک گفتند.

🔹در متن این پیام آمده است:



«بسم الله الرحمن الرحیم»

🔹ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)، ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) و میلاد خجسته حضرت امام سجاد(ع) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در بین آحاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می کند.

🔹یقیناً نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) به نام روز جانباز، بنیان‌گذاری فرهیخته و تابناکی است که توانسته است با تأسی از آموزه های پر بار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسؤولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید.

🔹پاسداران و جانبازان شریف این سرزمین که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته‌اند و توانسته‌اند آن گونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی‌مان باشند.

🔹اینجانبان ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی مردم شریف شهر دارالارشاد اردبیل، خصوصاً پاسداران و جانبازان گرامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی همگان را ذیل توجهات حضرت ولیعصر(عج)، پیمودن در راه شهدای عزیز با تاکید بر آموزه های گهربار امام راحل(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

✔️جواد انصاری
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل

✔️محمود صفری
شهردار کلانشهر اردبیل
Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان