تحقق ۹۸ درصدی بودجه ۱۴۰۱ / پروژه های خُرد و کوچک مورد کم توجهی قرار نگیرد / املاکی که قبل از سال ۱۴۰۰ حکم تخریب از ماده‌ صد دارند با نظر مساعد مجددا بررسی می‌شوند

تحقق ۹۸ درصدی بودجه ۱۴۰۱  / پروژه های خُرد و کوچک مورد کم توجهی قرار نگیرد  / املاکی که قبل از سال ۱۴۰۰ حکم تخریب از ماده‌ صد دارند با نظر مساعد مجددا بررسی می‌شوند

جمعه, 02 تیر,1402

تحقق ۹۸ درصدی بودجه ۱۴۰۱ / پروژه های خُرد و کوچک مورد کم توجهی قرار نگیرد / املاکی که قبل از سال ۱۴۰۰ حکم تخریب از ماده‌ صد دارند با نظر مساعد مجددا بررسی می‌شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل: 

تحقق ۹۸ درصدی بودجه ۱۴۰۱

پروژه های خُرد و کوچک مورد کم توجهی قرار نگیرد

 املاکی که قبل از سال ۱۴۰۰ حکم تخریب از ماده‌ صد دارند با نظر مساعد مجددا بررسی می‌شوند

 سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در هفتاد و ششمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و عرض تبریک بمناسبت عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت در تشریح جلسه برگزار شده گفت: بعد از نطق پیش از دستور حاجی ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل چند لوایح پیشنهادی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: نظر به بند ۸ ماده ۸۰ قانون شورا، عملکرد و صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. از سقف بودجه ۱۴۰۱ شهرداری، از مبلغ یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شده ۹۸ درصد تحقق یافته که این میزان در ۱۰ سال گذشته شهرداری بی‌سابقه بوده است.

عضوشورای شهر اردبیل عنوان کرد: در بررسی این بودجه، وصولی از محل کمک‌های دولتی و یارانه‌ها ۵۵ میلیارد تومان، عوارض بر کالا و خدمات و ساخت و ساز ۳۵۸ میلیارد، کمیسیون ماده صد ۱۶۳ میلیارد، فروش اموال غیرمنقول ۴۷۴ میلیارد، ارزش افزوده و امور مالیاتی ماده ۲۳ و سایر محلها قابل توجه بوده است.

رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر بیان کرد: از محل بودجه محقق شده مبلغ ۵۲۱ میلیارد یعنی ۳۸ درصد هزینه جاری و مبلغ ۸۲۴ میلیارد تومان یعنی ۶۸ درصد هزینه عمرانی بوده است که این امر از نقطه قوت بودجه ۱۴۰۱ است.

سخنگوی شورای شهر عنوان کرد: اجرای چندین طرح و پروژه های ماندگار و بزرگ مثل پل شهید سردار سلیمانی، پل قدس، پل نیایش، خرید ماشین آلات، احداث چندین پارک ،راه اندازی و تجهیز مرکز کنترل ترافیک، خرید اتوبوس، تملک زمین، پرداخت حق و حقوق  ۱۹۰ نفر از بازنشسته و تبدیل وضعیت ۳۰۰ نیرو و سایر موارد از اقدامات پرحجم در این بودجه بوده است.

سلامت صفری با اشاره به اینکه از نقاط ضعف به دست آمده  این است که پروژه های کوچک در سایه پروژه های بزرگ تا حدودی مورد کم توجهی و به نوعی در فراموشی قرار گرفته است؛ افزود: وجود پروژه های زخمی و نیمه کاره چندین ساله باید تعیین تکلیف شود.

 وی ادامه داد: از منطقه گردشگری شورابیل، مشارکتها،  قراردادها و از چند محل دیگر انتظار تحقق درآمد بیش از وضع موجود بوده است که در آینده باید این وضعیت تقویت شود و موارد مربوط به مطالعات و پژوهش، تهیه طرح های لازم و مبلمان شهری هم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی شورای شهر گفت: همچنین در این جلسه یک مصوبه بسیار مهمی که مربوط به دستورالعمل اجرایی بند ت تفسیر ماده ۶ واحده قانون بودجه کشور بود به شهردار مجوز داده شد تمامی پرونده های ماده ۱۰۰ که حکم تخریب آنها قبل از سال ۱۴۰۰ صادر  شده مجدداً بررسی و تعیین تکلیف شوند و از شهروندان عزیز درخواست داریم از این فرصت طلایی که محدود است به  موقع و به نحو احسن و اکمل استفاده کنند.

وی گفت: لایحه تهیه و نصب پلاک هوشمند املاک جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد و لایحه کمک به برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان مورد تصویب قرار گرفت. 
وی ادامه : نظر به دعوت از شهردار محترم جهت شرکت در مجمع ارزش های انسانی در قرن بیست و یکم در شهرآندونگ کشور کره جنوبی مجوز لازم به مسافرت خارج از کشور صادر شد.
انتهای پیام/
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان