برخی از مدیران شهرداری با اعضای شورای شهر تعامل ندارند

برخی از مدیران شهرداری با اعضای شورای شهر تعامل ندارند

پنجشنبه, 12 مهر,1403

برخی از مدیران شهرداری با اعضای شورای شهر تعامل ندارند

نطق پیش از دستور ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل

نطق پیش از دستور ابراهیم صفری عضو شورای شهر اردبیل:

️برخی از مدیران شهرداری با اعضای شورای شهر تعامل ندارند

️ابراهیم صفری در یکصد و چهاردمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله مجاهد کبیر و رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافزار حزب الله و سردارانی شهیدی که در حمله غاصبانه رژیم جعلی صهیونیست به لبنان به شهادت رسیدند؛ گفت: دفاع مشروع حق کشور عزیزمان ایران است و رژیم غاصب اسرائیل باید بداند که شرارت هایش بی پاسخ نخواهد ماند.

️وی در آغاز نطق پیش از دستور خود در صحن رسمی شورای شهر با بیان اینکه بیش از چند ماه است که تعدادی از شهروندان جهت پاره ای از مشکلات خود به شورای شهر اردبیل مراجعه میکنند؛افزود: وظیفه ما بعنوان نمایندگان مردم این است تا مطالبات و مشکلات شهروندان را به شما انتقال داده و پیگیر رفع مشکلات آنها باشیم.

️صفری با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل و تقدیر از اعضای شورایی که در تصویب این طرح تلاش کردند؛ افزود: در گذشته ساخت و سازهایی غیرمجاز و بدون پروانه ساخت مسکونی در حاشیه شهر که خارج از محدوده شهری بوده است انجام گرفته است که متاسفانه بعد از تصویب طرح تفصیلی پرونده های این ساخت و سازها در کمیسیون ماده صد مطرح میشود و حکم تخریب به آنها صادر میشود،لذا لازم است حدالامکان به قدمت ساخت انها توجه کرد و با تشکیل کمیته ای مشکل ساخت و سازهایی که مغایر با طرح تفصیلی شهر است حل گردد.

️عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه شهرداری جهت بازگشایی و تعریض محلات با املاک قولنامه ای توافق نمیکند؛ گفت: در محلات سیزده گانه و محلات کم برخوردار که بسیاری از املاک قولنامه ای است اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.
صفری با تاکید بر تسریع در فرایند صدور پروانه گفت: بارها گفته ایم که شهروندان از طولانی بودن فرایند پروانه گلایه مند هستند. بطوریکه که گاها بیش از 9 ماه طول می کشد . با توجه به اینکه فصل کاری در اردبیل بسیار محدود است، لذا لازم است فرایند صدور پرونده های ساخت و ساز در کمیسیون ماده 5 ، سازمان نظام مهندسی و حتی خود شهرداری تسریع شود چرا که مردم وجود این مشکل را از چشم اعضای شورای شهر میدانند.

️وی همچنین در ادامه با تاکید بر پازل کاری پیاده راه فلسطین گفت: هر پروژه ای که اجرا میشود باید بر اساس بودجه مصوب باشد. اجرای پروژه پازل کاری پیاده راه فلسطین در بودجه سال1403 مصوب شده است. از مدیران شهرداری درخواست دارم نسبت به اجرای پروژه ها بر اساس بودجه مصوب، تلاش مضاعف داشته باشند.

️صفری اضافه کرد: لازم است شهردار نسبت به مدیرانی که با اعضای شورای شهر تعامل ندارند تذکردهد .

️وی به ضرورت توسعه حمل و نقل درون شهری اشاره کرد و گفت: کمبود اتوبوس های شهری بویژه در مناطق محروم شهری مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است که توجه ویژه ای را میطلبد.انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان