بازید رئیس و اعضای شورای شهر از پروژهای اولویت دار شورابیل/ تکمیلی

بازید رئیس و اعضای شورای شهر از پروژهای اولویت دار شورابیل/ تکمیلی

دوشنبه, 09 مهر,1397

بازید رئیس و اعضای شورای شهر از پروژهای اولویت دار شورابیل/ تکمیلی

 

وی بیان کرد : به شهروندان عزیز قول می دهیم تا چهره اردبیل و شورابیل را در این دوره به طور چشم گیری تغییر دهیم و نگاه ویژه ای به بحث گردشگری در این مجموعه بی نظیر داریم، همانطور که هم اکنون نیز این تغییرات قابل لمس است.

جواد انصاری گفت : برای اولین بار در مجموعه شورابیل یک کشتی دریایی مستقر شده که به زودی با آغاز فعالیت آن چهره این دریاچه دگرگون خواهد شد.

 

رحیم آقازاده رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گفت :

آنچه از برنامه های توسعه شورابیل مورد انتظار شورای شهر و مردم شریف اردبیل بوده، الحمدا.. تا کنون تا حد قابل قبولی تحقق یافته است، اما این به معنی توقف کارها و عدم نیاز به توسعه بیشتر نیست.

وی افزود : شورای شهر با وجود همه مشکلات پیش رو با درک اهمیت و جایگاه ویژه شورابیل در بحث توسعه گردشگری اردبیل، تمام تلاش و توان خود را برای توسعه این مجموعه به کار گرفته است.

آقازاده خاطر نشان کرد : مطمئن هستیم که اکثریت مردم شریف و قدرشناس اردبیل هم در این زمینه هم عقیده و همراه ما خدمتگزاران خود هستند و رساندن این مجموعه بی نظیر به جایگاه واقعی از جمله مطالبات به حق شهروندان عزیز بوده که خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته، این مطالبه در آستانه تحقق است.

 

یعقوب عزیززاده رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بیان داشت :

باور من بر این است که یکی از مهم ترین شاخصه های اصلی شهر اردبیل گردشگری است و دریاچه شورابیل هم بزرگترین ظرفیت گردشگری این شهر محسوب می شود ، بنابراین هر اندازه در جهت توسعه این مجموعه قدم برداشته شود در اصل برای توسعه شهر اقدام شده است.

عزیززاده گفت : شاهد انجام کارهای بسیار خوبی در مجموعه شورابیل هستیم اما این را هم یقین داریم که ظرفیت های این مجموعه بسیار فراوان بوده و به تلاش بیشتری نیازمندیم.

وی بیان کرد : طبق آمار برآورد شده از سوی ارگان های ذیربط زمان ماندگاری گردشگر در سطح شهر اردبیل حدود ۲۳ ساعت است که با اقدامات توسعه‌ای در مجموعه شورابیل می توانیم این مدت زمان را به نفع اقتصاد منطقه افزایش دهیم.

عضو شورای شهر ادامه داد : برای نیل به این هدف نیازمند جلب و مشارکت بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم که گام های مهمی در این رابطه برداشته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان