انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر تصویب شد / کاهش عوارضات و مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر تصویب شد  /  کاهش عوارضات و مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

جمعه, 23 دی,1401

انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر تصویب شد / کاهش عوارضات و مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

اهم مصوبات جلسات رسمی شورای شهر در این هفته

اهم مصوبات جلسات رسمی شورای شهر در این هفته: 

🔺سخنگوی شورای شهر اردبیل:

✅ انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر تصویب شد

✅ کاهش عوارضات و مطالبات شهرداری اردبیل به مناسبت گرامیداشت دهه فجر 

🔹سلامت صفری سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در تشریح مهمترین مصوبات پنجاه و ششمین و پنجاه و هفتمین جلسه رسمی شورای ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز ولادت بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گفت: نزدیک به دو دهه است که شعار انتقال بازار آهن فروشان به خارج از شهر شنیده می شود.خوشبختانه لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر مجوز احداث این پروژه به تصویب رسید و مقرر شد بازار جدید آهن فروشان مطابق برنامه احداث و در اختیار این صنف قرار گیرد.

🔹 صفری افزود: این پروژه مشارکتی به مساحت ۳۸هکتار در جاده کوراییم احداث می‌شود که در آن ۷۳۳ میلیارد تومان هزینه خواهد شد و سهم شهرداری ۲۸.۳ درصد و سهم سرمایه گذار ۷۱.۷ درصد خواهد بود.

🔹سخنگوی شورای شهر اردبیل بیان کرد: اعضای شورای دور ششم و شهردار اردبیل پیگیر انتقال چندین پروژه بزرگ در شهر هستند که احداث بازار جدید و انتقال آهن فروشان یکی از آنها بوده است.

🔹صفری همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های اثربخش در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی مردم انقلابی، به کاهش عوارضات شهرداری اشاره کرد و گفت:  لایحه اعمال کاهش در عوارضات و مطالبات شهرداری به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در شورای اسلامی به تصویب رسید که مطابق آن از اول بهمن تا ۲۵ بهمن ۳۰ درصد تخفیف و از ۲۶ بهمن تا ۲۰ اسفند ماه ۲۰ درصد تخفیف داده شده است که امیدوارم شهروندان عزیز از مزایای این مصوبه استفاده کنند.

🔹عضو هیئت رئیسه شورا گفت: یکپارچه کردن زمین شهرداری در خیابان عطایی، تعیین تعرفه خسارت محل حفاری و بهسازی و ترمیم محل عبور فیبر نوری از جمله مصوبات دیگر جلسات رسمی شورای شهر در این هفته بوده است.

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان