اردبیل میزبان روسای کمیسیونهای شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها می شود

اردبیل میزبان روسای کمیسیونهای شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها می شود

یکشنبه, 23 بهمن,1401

اردبیل میزبان روسای کمیسیونهای شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها می شود

به پیشنهاد عضو شورای شهر اردبیل و همزمان با رویداد گردشگری 2023 در اردبیل

به پیشنهاد عضو شورای شهر اردبیل و همزمان با رویداد گردشگری 2023 در اردبیل؛

✅اردبیل میزبان روسای کمیسیونهای شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها می شود

🔹رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: همزمان با رویداد گردشگری 2023 که اردبیل میزبان کشورهای عضو اکو خواهد بود، اجلاس روسای کمیسیونهای شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استانها نیز در اردبیل برگزار خواهد شد.

🔹علیرضا غریبی‌گفت:  بمنظور هم افزایی بیشتر و استفاده از مجموعه آموزه هایی از تجربه و فعالیت های دیگر متخصصان حوزه معماری و شهرسازی سایر استانها در حوزه بازآفرینی شهری،نوسازی بافت فرسوده و سکونت گاههای غیر رسمی،  اجلاس روسای کمیسیونهای شهرسازی و معمای کلانشهرها در سال آتی در اردبیل برگزار خواهد شد.

🔹وی با اشاره بر اینکه این اجلاس با محوریت بازآفرینی شهری و بررسی اثرات قانونی درآمد پایدار بر حوزه شهرسازی و معماری در بندرعباس برگزار شد؛ تصریح کرد: سعی داریم با توجه به نقش شورا و شهرداری اردبیل در برگزاری رویداد گردشگری ۲۰۲۳نقش تخصصی خود را بنحو احسن ایفا کنیم.

🔹عضو شورای شهر اردبیل با تاکید بر عملیاتی و اجرایی کردن طرح جامع و تفصیلی شهر اردبیل، بیان کرد: هدف مدیریت شهری ایجاد شهر انسان گرا است که  بایستی ارتقا کیفیت زندگی شهروندان، توسعه اصولی شهر ودر نهایت توسعه پایدارشهری باید در اولویت قرار بگیرد.
 

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان