ارتقا فضای آموزشی شهر با اجرای پروژه مشارکتی وصال

ارتقا فضای آموزشی شهر با اجرای پروژه مشارکتی وصال

جمعه, 01 تیر,1403

ارتقا فضای آموزشی شهر با اجرای پروژه مشارکتی وصال

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل

حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل:

️ارتقا فضای آموزشی شهر با اجرای پروژه مشارکتی وصال

️حبیب فتحی عضو شورای شهر اردبیل در یکصدوهفتمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و عید سعید غدیر خم در خصوص لایحه مجوز برای پروژه تجاری و آموزشی وصال گفت: این پروژه یک پروژه مشارکتی با موسسه آموزشی رزمندگان اسلام است که اجرای آن موجب افزایش فضای آموزشی و مدرسه در شهر میشود.

️وی با بیان اینکه در پروژه تجاری و آموزشی وصال بخش تجاری آن متعلق به شهرداری و بخش آموزشی(مدرسه) متعلق به موسسه آموزشی رزمندگان اسلام است؛افزود: این اقدام فرهنگی و آموزشی حرکتی به سوی علم و پیشرفت در سطح شهر است.

️عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد:این پروژه توسط سازمان مدارس الگوی صالح سپاه حضرت عباس (ع) اجرا میشود و بارها شاهد بودیم که در اجرای هر پروژه ای که سپاه وارد عمل شده است بمانند پل نیایش و....، پروژه ها به موقع تحویل شهروندان داده شده است.

️فتحی بیان کرد: اینکه 9 باب واحد تجاری به شهرداری واگذار شده و شهرداری هیچ دخالتی در مدیریت و یا مالکیت فضای آموزشی این پروژه نخواهد داشت نیز ارزشمند است که امروز با موافقت اعضای شورای شهر لایحه صدور مجوز در خصوص سهم الشرکه طرفین بررسی و به تصویب رسید.

️وی با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر گفت: متاسفانه فقر فضای آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار وجود دارد. امیدواریم در ادامه این اقدام فرهنگی و آموزشی در این مناطق نیز براساس طرح تفصیلی شهر فضای آموزشی را ارتقا بخشیم.
انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان