شروع قدمهای موثر برای توسعه مناطق کم برخوردار /  حفظ و نگهداری بوستان میراشرف مشارکت اهالی محله را می طلبد

پیام تقدیر رئیس شورای شهر اردبیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری رویداد ملی کنگره شهدای استان

پنجشنبه, 02 شهریور,1402

پیام تقدیر رئیس شورای شهر اردبیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری رویداد ملی کنگره شهدای استان

 

پیام تقدیر رئیس شورای شهر اردبیل از عوامل و دست اندرکاران برگزاری رویداد ملی کنگره شهدای استان


دکتر سیدهاشمی در پیامی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل از تمامی عوامل برگزارکنندگان رویداد ملی کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل تقدیر و قدردانی کرد.


وی در بخشی از این پیام گفت:


در هفته ای که گذشت در اردبیل شاهد عظیم ترین، بزرگترین و هوشمندانه ترین رویدادی بنام کنگره ملی شهدای استان اردبیل شدیم که نشان داد همه ی مردم شهید پرور اردبیل دوباره در پاسداشت خون شهدا سنگ تمام گذاشتند و این رویداد بعنوان برگ زرینی در تاریخ غیرت و وطن پرستی اردبیلی ها ثبت خواهد شد.


 همچنین در این رویداد که تمامی مسئولان استان با نهایت تدبیر و برنامه ریزی منسجم و دقیق و در اوج هماهنگی و یک دلی فضایی را برای برگزاری رویداد ملی کنگره شهدا خلق کردند جای تقدیر و قدردانی دارد.


و تقدیر و سپاس ویژه از محضر مقام معظم رهبری(مدظلله) که در دیدار با اعضای برگزار کننده کنگره ملی شهدای استان اردبیل با بیانات هوشمندانه به جایگاه اردبیل در شکل گیری ایران اسلامی اشاره کردند و فرموند: همواره اردبیلی ها دو کار بزرگ برای ایران اسلامی کردند. یک کار ملی و همان ایجاد وحدت و یکپارچگی در عصر صفویه و یک اقدام مذهبی همان اشاعه فرهنگ مذهب اهل بیت(ع) که همواره این اقدامات برای تاریخ پر افتخار اردبیل جاوید خواهد بود.


لذا به مصداق آیه شریفه « لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق » از تمامی دست اندراران کنگره شهدای استان اردبیل در راس آن امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در اردبیل، استاندار اردبیل، فرمانده سپاه معظم حضرت عباس و عوامل سپاه حضرت عباس(ع)، مردم ولایی و شهید پرور اردبیل،خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل و تمامی نهادهای و ادارات فرهنگی و ...... تقدیر و قدردانی نموده ودوام توفیق در دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ای«مدظله العالی» را مسألت می نمایم.


میرمحمدسیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل/شهریور ۱۴۰۲

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان