عملیات عمرانی پروژه یک هزار میلیارد تومانی بالیخلی چای آغاز شد

عملیات عمرانی پروژه یک هزار میلیارد تومانی بالیخلی چای آغاز شد

شنبه, 12 خرداد,1403

عملیات عمرانی پروژه یک هزار میلیارد تومانی بالیخلی چای آغاز شد

در تداوم اجرای پروژه های کلان شهری در اردبیل؛

در تداوم اجرای پروژه های کلان شهری در اردبیل؛

عملیات عمرانی پروژه یک هزار میلیارد تومانی بالیخلی چای آغاز شد

دکترسید هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل امروز در آیین آغاز طرح عملیات زیباسازی و بهسازی رودخانه بالیخلی چای که با حضور سردار زمانی معاون هماهنگ کننده فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، استاندار و فرماندار اردبیل و دیگر مسئولان استانی و مدیران شهری برگزار شد؛تصریح کرد: عملیات عمرانی این طرح به طول 8 کیلومتر از تپه ی نادری تا زرناس با اعتبار پروژه بالغ بر یک هزار میلیارد تومان با هدف ساماندهی ،بهسازی توسط نهاد پیشران و بازوی عرصه سازندگی در کشور،" قرارگاه خاتم الانبیا(ص)" امروز رسما آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از شورای شهر اردبیل پروژه های شاخص عمرانی از جمله احداث پل ها و تقاطع های غیر همسطح،تملک باغ شریعت و ایجاد مرکز کنترل ترافیک و .... اجرا شده است و اردبیل همچنان در مسیر و گام دوم توسعه قرار دارد؛ افزود: با توجه به این که این رودخانه از مرکز شهر اردبیل عبور می‌کند و ساماندهی ان یکی از مهمترین دغدغه چندین ساله شهروندان عزیز شهر اردبیل بوده، لذا در این خصوص این طرح مورد بررسی های اولیه قرار گرفته و با تاکید بر ملاحظات زیست محیطی این‌ طرح جهت اجرا شدن به قرارگاره خاتم واگذار گردید.

دکتر سیدهاشمی رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تقدیر و تشکر از قرارگاه خاتم (ص) در خصوص مشارکت در اجرای پروژه های کلان شهر اردبیل بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری همواره در این دوره از شورای شهر تعامل ویژه ای با قرارگاه خاتم دارد که پل های نیایش، پل شهید رئیسی، پل سردار سلیمانی و.... جز کارنامه درخشان این نهاد سازندگی در اردبیل است. امروز نیز مایه افتخار است که طرح ساماندهی رودخانه بالیخلی چای نیز توسط این قرارگاه اجرا خواهد شد.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنان ضمن تقدیر از حمایت های ویژه دکتر نیکزاد در راستای کمک به توسعه زیرساختهای شهری و تبریک در خصوص انتخاب وی بعنوان نایب رئیس مجلش شورای اسلامی گفت: قطعا این افتخار علاوه بر اینکه مایه مباهات برای کشور عزیزمان است، بلکه مایه برکت برای توسعه و پیشرفت اردبیل و استان اردبیل نیز خواهد بود.

سیدهاشمی همچنین ابا اشاره به اینکه بیشتر مراودات اجتماعی، فرهنگی و حتی تفریحی مردم شهر اردبیل در حریم رودخانه بالیخلی چای است؛ افزود: از قرارگاه خاتم درخواست داریم مثل تمام پروژه های موفق گذشته، این پروژه نیز در زمانببندی مشخص شده تحویل شهروندان داده شود.

رئیس شورای شهر اردبیل عنوان کرد: احداث و بهسازی روشنایی و نورپردازی حریم رودخانه، احداث بند جهت ذخیره آب،احداث دیواره کنترل سیلاب، ایستگاه پمپ، پارک 29 هکتاری کف سازی و بهسازی بستر رودخانه و احداث کاربری های عمومی، ورزشی و تفریحی و همچنین پل عابر پیاده از جمله اقدامات پیش رو خواهد بود که امروز عملیات عمرانی آن رسما خواهد شد. انتهای پیام/

Print

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x

آرشیو

اوقات شرعی

اذان صبح  
طلوع خورشید  
اذان ظهر  
غروب خورشید  
اذان مغرب  
دی ان ان